کد خبر: 27306
A

نماینده لامرد: بحران اشتغال نتیجه غفلتی ۱۰ ساله است

رئیس مجمع نمایندگان استان فارس در مجلس شورای اسلامی گفت که بحران اشتغال حاکم بر جامعه امروز نتیجه غفلتی ۱۰ ساله در گذشته است.

نماینده لامرد: بحران اشتغال نتیجه غفلتی ۱۰ ساله است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سیدمحسن علوی در جلسه شورای اداری استان فارس، بحران مدیریت را نیز به دلیل وارد نکردن جوانان به عرصه‌های مدیریت دانست و گفت: بی‌توجهی به مدیران جوان و لزوم ورود جوانان به عرصه‌های مدیریت موجب می‌شود کشور ۱۰ سال آینده با مشکل مواجه شود.

او همچنین با اشاره به وجود مدیرانی توانمند در سطوح استانی، خواستار استفاده مطلوب‌تر از این ظرفیت‌های مدیریتی در سطوح کلان کشور شد و با ابراز تاسف اعلام کرد که فارس در این زمینه جزو استان‌های آخر کشور قرار دارد.

علوی با بیان اینکه با آغاز فعالیت دولت دوازدهم، شاهد شروع فصل نویی از خدمت در کشور خواهیم بود، گفت: همه باید تلاش کنیم خدمت‌گزارانی بی منت برای مردم باشیم.

نماینده مردم شهرستان‌های مهر و لامرد گفت: امروز در شرایط جنگ تمام عیار اقتصادی قرار داریم و خط مقدم این نبرد اقتصاد است و استراتژی اصلی برای کشور در این جبهه اقتصاد مقاومتی محسوب می‌شود.

وی تاکید کرد که مقدمه اجرای کامل اقتصاد مقاومتی مد نظر مقام معظم رهبری، امنیت اقتصادی است و امنیت اقتصادی مقدمه‌ای لازم برای امنیت کامل در کشور است.

علوی گفت: رتبه ایران در بحث امنیت اقتصادی ۱۲۰ تا ۱۴۰ رده بندی جهانی بوده و مطلوب نیست و دلیل آن هم توجه نداشتن به امنیت اقتصادی، اختلافات داخلی جناحی و گروهی و رخدادهایی است که امنیت اقتصادی را تحت الشعاع قرار می‌دهد.

نماینده مردم مهر و لامرد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نبود امنیت اقتصادی سرمایه‌گذاری را زیر سوال می‌برد، گفت: وقوع رخدادهایی نظیر شاندیز و کاسپین و صندوق توسعه میزان و ... صرفا یک اتفاق نیست، آثار این‌ رخدادها گاه از یک انفجار تروریستی نیز مخرب‌تر و بیشتر است.

وی به ضرورت تعامل بیشتر و مطلوب‌تر تمام دستگاه‌ها برای ارتقاء امنیت اقتصادی جامعه تاکید کرد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر