کد خبر: 27346
A

میرزایی: انتخاب سرپرست جدید وزارت نیرو بازتاب مثبتی در مجلس داشت

یک عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: انتخاب سرپرست جدید وزارت نیرو در مجلس و در میان اعضای کمیسیون انرژی بازتاب و انعکاس مثبتی داشته است.

میرزایی: انتخاب سرپرست جدید وزارت نیرو بازتاب مثبتی در مجلس داشت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جلال میرزایی با بیان اینکه وزرات نیرو یک وزارتخانه راهبردی است گفت: طی دوره دولت‌های نهم و دهم تا حدودی این وزارتخانه به بیراهه رفت و کسانی در این وزارتخانه مشغول به فعالیت شدند که تخصص لازم را در امور مربوطه نداشتند.

وی با اشاره به اینکه انتخاب ستار محمودی به عنوان سرپرست وزارت نیرو یک کار ارزنده‌ای بود که توسط رئیس جمهور انجام شد گفت: محمودی در دوره خاتمی به خاطر خدماتی که در این حوزه داشته نشان لیاقت و مدیریت از رئیس جمهور وقت گرفته و البته اعطای این نشان بسیار حساب شده و با توجه به عملکرد وی بوده است.

نماینده مردم ایلام در مجلس تصریح کرد: سرپرست وزارت نیرو در دوران مدیریتی که تا به حال داشته از هیچ رانتی استفاده نکرده و با سعی و تلاش خود پیشرفت کرده است و در دولت یازدهم نیز قائم مقام وزیر نیرو بوده و تخصص لازم در موضوع آب و برق را دارد.

این نماینده مجلس افزود: نمایندگان مجلس نیز از معرفی محمودی به عنوان سرپرست وزارت نیرو تقریبا راضی بودند و بازتاب مثبتی در جو مجلس داشته است.

میرزایی با بیان اینکه با اعضای کمیسیون انرژی هم در این زمینه صحبت شد و انتخاب سرپرست وزارت نیرو انعکاس خوبی را به دنبال داشته است، گفت: وی در دوره چهار سال گذشته نقش مهمی را در وزارت نیرو به عنوان قائم مقام داشته و فرد لایقی به لحاظ تجربه و لیاقت است. امیدوارم که چنین فردی بتواند در وزارت نیرو راهکارهای لازم برای حل مشکلات موجود بویژه آب را ارائه دهد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر