کد خبر: 27474
A

سرلشگر صالحی: امیدوارم حججی وار پرواز کنم

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با تاکید بر اینکه باید از سیره شهید حججی و شهدای دیگر درس بگیریم اظهار کرد: امیدوارم حججی وار پرواز کنم.

سرلشگر صالحی: امیدوارم حججی وار پرواز کنم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر سرلشکر عطاالله صالحی جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم معارفه خود که با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح برگزار شد، به بیان خاطراتی از دوران خدمت خود پرداخت و گفت: من در ارتش سابق فعالیت می‌کردم و زمانی که عرصه بر من تنگ شد به فرمان امام خمینی(ره) از ارتش فرار کردم و به همراه همسر و فرزندم به امام رضا (ع) پناه بردم و آنجا خانه به خانه می‌رفتم.

وی ادامه داد: زمانی که انقلاب پیروز شد به فرمان امام خمینی (ره) به تهران آمدم و سپس به واحد فعالیت خود رفتم. زمانی که جنگ شروع شد من مجددا به همان واحدی که منتسب به امام هشتم(ع) بود رفتم و فرمانده همان لشکر شدم. سپس به واحدهای دیگر رفتم و در نهایت از سوی آقای فیروزآبادی فراخوانده و با هدایت ایشان وارد تشکیلات مقدماتی برای فرماندهی شدم و 5 سال در یک دوره بودم و زمانی که خواستم مجددا به ارتش بازگردم به لشکر 77 رفتم.

فرمانده پیشین کل ارتش خاطر نشان کرد: من  در دوران خدمت خود سه مرتبه به مشهد رفتم و سه مرتبه نیز در ستاد کل بوده ام خودم را قلبا حججی می دانم و امیدوارم که در این بار سوم که ستاد کل آمده‌ام حججی وار پرواز کنم. امیدوارم که همه از سیره این شهید درس بگیریم.

جانشین فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در دوران خدمت خود  مدت کمی جانشین بوده ام اظهار کرد: در دوران خدمت خود مدت کمی جانشین شهید صیاد شیرازی  و همچنین جانشین یک فرد عزیز دیگر بوده ام اما در این ایام خودم را غلام وفادار و یار بی زاویه فرمانده و رئیس خود می دانم . در همین راستا امیدوارم در سمت فعلی خود بتوانم در معیت سرلشگر باقری نقش خود را ایفا کنم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر