کد خبر: 27589
A

نماینده اصفهان: عمل و اندیشه انقلابی راهگشای حل مشکلات کشور است

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در شرایطی که اطراف ما جنگ و خونریزی است راه برون رفت از شرایط کنونی کشور، تمسک به رمز موفقیت یعنی عمل و اندیشه انقلابی است.

نماینده اصفهان: عمل و اندیشه انقلابی راهگشای حل مشکلات کشور است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت‌الاسلام احمد سالک در نطق میان‌دستور خود در جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی گفت: از همه مردم حوزه انتخابیه که این خدمتگزار را انتخاب کردند تشکر می‌کنم. ایام حج است و رهبری تاکید کردند حج مظهر توحید و رمی شیطان و تکرار شعار ابراهیم(ع) است.

وی افزود: شهادت امام محمدباقر(ع)، شهادت شهید محسن حججی و سالروز انفجار دفتر نخست وزیر و شهادت مظلومانه شهید باهنر و رجایی را تسلیت می‌گویم و از دادگاه انقلاب می‌خواهم پرونده ۸ شهریور را که هنوز مختومه نیست مجددا در دفاع از حقوق شهدا بررسی کند.

سالک با اشاره به تاکیدات رهبری در خصوص لزوم توجه به روحیات و روش‌های شهید رجایی و باهنر اظهار داشت: روحیات شهید باهنر و رجایی باید سرلوحه کار مدیران و مسئولان باشد و روحیه مومن، انقلابی و صادق بودن شهید رجایی و باهنر باید مورد توجه همه مسئولین باشد و مسئولین ارشد نیز از افرادی با این ویژگی‌ها ویژه استفاده کنند و به رئیس‌جمهور عرض می‌کنم از به‌کارگیری عناصر فتنه پرهیز جدی کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر