کد خبر: 27614
A

رهبر انقلاب: انقلاب ادامه دارد /با وجود همه مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها داریم پیش می‌رویم

دیدار جمعی از طلاب مدارس علمیه‌ی استان تهران با رهبر انقلاب اسلامی، در حسینیه‌ امام خمینی(ره) برگزار شد.

رهبر انقلاب: انقلاب ادامه دارد /با وجود همه مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها داریم پیش می‌رویم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از کانال تلگرامی KHAMENEI.IR رهبر معظم انقلاب صبح امروز در این دیدار اظهار کردند: انقلاب ادامه دارد؛ اینکه بعضیها اینجور بگویند که انقلاب حادثه‌ای بود و تمام شد و حالا برگردیم به زندگی عادی؛ این خیانت به انقلاب است. انقلاب تمام نمی‌شود.

رهبری ادامه دادند: انقلاب هنجارهای گذشته را به‌هم می‌ریزد، هنجارهای جدیدی را به‌وجود می‌آورد، حفظ این هنجارهای جدید تداوم انقلاب است. اگر انقلاب مبارزه لازم داشت تا به پیروزی برسد امروز هم مبارزه لازم است تا بتوانیم هنجارهای انقلاب را تثبیت کنیم و به نتیجه برسانیم؛ تا جامعه، جامعه‌ اسلامی بشود.

ایشان افزودند: ما جامعه‌ اسلامی نداریم؛ ما دولت اسلامی هم نداریم. ما توانستیم یک انقلاب اسلامی یعنی یک حرکت انقلابی به‌وجود بیاوریم؛ توانستیم براساس آن یک نظام اسلامی به‌وجود بیاوریم. تا اینجاها توفیق حاصل شده است و خیلی هم مهم است لکن بعد از این، ایجاد یک دولت اسلامی و ایجاد تشکیلات مدیریتی اسلامی برای یک کشور است. ما در این قضیه هنوز خیلی فاصله داریم تا به مقصود برسیم. البته معنایش این نیست که کسی احساس ناامیدی بکند؛ ابداً. ما با وجود همه‌ی مخالفت‌ها و کارشکنی‌ها داریم پیش می‌رویم بلاشک. بنابراین مبارزه باید کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر