کد خبر: 27726
A

انتخاب ارکان هیات رییسه فراکسیون امید در اجلاسیه دوم/ ابقای تابش، حسین‌زاده و پارسایی در سمت‌های پیشین/ حضرتی، رحیمی و نجفی دبیران فراکسیون

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از تعیین و انتخاب ارکان جدید هیات رییسه این فراکسیون در سال جاری خبر داد.

انتخاب ارکان هیات رییسه فراکسیون امید در اجلاسیه دوم/ ابقای تابش، حسین‌زاده و پارسایی در سمت‌های پیشین/ حضرتی، رحیمی و نجفی دبیران فراکسیون

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از ایلنا، بهرام پارسایی با اشاره به برگزاری نخستین جلسه هیات رییسه جدید فراکسیون امید اعلام کرد: در این جلسه درباره این‌که باید تغییراتی برای رسیدن به اهداف داشته باشیم، بحث و بررسی انجام گرفت و قرار شد با فعال کردن کمیته‌ها در سال جاری چند طرح و پیشنهاد اثرگذار در موضوعات مختلف را در مجلس مطرح کنیم.

او از انتخاب ارکان این هیات رییسه خبر داد و گفت: در جلسه صبح امروز هیات رییسه فراکسیون امید تابش و حسین‌زاده همچون سال نخست به‌عنوان نواب رییس انتخاب شدند.

نماینده اصلاح‌طلب مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: همچنین در این جلسه فاطمه سعیدی و الیاس حضرتی نیز به‌عنوان ناظرین هیات رییسه فراکسیون برای اجلاسیه دوم برگزیده شده و بنده همچون سال نخست به‌عنوان سخنگوی هیات رییسه فراکسیون انتخاب شدم.

سخنگوی فراکسیون امید مجلس یادآور شد: مصطفی کواکبیان، علیرضا رحیمی و علی نجفی خوشرودی هم در این جلسه به‌عنوان ۳ دبیر هیات رییسه انتخاب شدند.

پارسایی در پایان یادآور شد: در این جلسه همچنین این موضوع مورد بحث و بررسی قرار گرفت که باید تغییراتی برای رسیدن به اهداف داشته باشیم و قرار شد با فعال کردن کمیته ها در سال جاری چند طرح و پیشنهاد اثرگذار در موضوعات مختلف را در مجلس مطرح کنیم.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر