کد خبر: 27871
A

نماینده بویراحمد: خواست خطه زاگرس معرفی هاشمی به‌عنوان وزیر علوم به مجلس است

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: خواست خطه زاگرس معرفی آقای هاشمی بعنوان وزیر علوم به مجلس شورای اسلامی است.

نماینده بویراحمد: خواست خطه زاگرس معرفی هاشمی به‌عنوان وزیر علوم به مجلس است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، غلام محمد زارعی با بیان اینکه پیگیری های لازم جهت معرفی سید ضیاء هاشمی بعنوان وزیر علوم در حال انجام است، بیان کرد: امیدواریم با توجه به بستر خوبی که در مجلس برای رأی دادن به آقای هاشمی وجود دارد وی بعنوان وزیر علوم از سوی رئیس جمهور به مجلس معرفی شود.

نماینده مردم شهرستانهای بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: رایزنی ها و صحبتهایی در این زمینه با برخی از اعضای هیئت دولت صورت گرفته و خدمت آقای رئیس جمهور خواهیم رسید تا با توجه به توانمندی ها و سوابق علمی، آقای هاشمی بعنوان وزیر علوم معرفی شود.

زارعی تصریح کرد: خواست خطه زاگرس معرفی آقای هاشمی که دارای سوابق علمی و مدیریتی هستند، بعنوان وزیر علوم به مجلس شورای اسلامی است.

وی ادامه داد: مجلس شورای اسلامی آمادگی این را دارد که با رای اعتماد به آقای هاشمی بعنوان وزیر علوم پاسخ مثبت به پیشنهاد رئیس جمهور دهد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: همگرایی و همراهی خوبی بین نمایندگان استان کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه وجود دارد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر