کد خبر: 28317
A

قاسمی: هیچ گزینه‌ای برای تصدی معاونت‌های جدید وزارت خارجه نهایی نشده است/ گمانه‌زنی‌ها شخصی و غیرواقعی است

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه روند سازماندهی لازم برای تغییرات مربوط به تاپ‌چارت وزارت امور خارجه به خوبی در حال انجام است، تاکید کرد: در حال حاضر هیچ فردی برای تصدی معاونت‌های جدید وزارت امور خارجه نهایی نشده است.

قاسمی: هیچ گزینه‌ای برای تصدی معاونت‌های جدید وزارت خارجه نهایی نشده است/ گمانه‌زنی‌ها شخصی و غیرواقعی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بهرام قاسمی  در پاسخ به سوالی در رابطه با اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها درخصوص گزینه‌های معاونت اقتصادی و سیاسی وزارت امور خارجه گفت: تاکنون برای این معاونت‌ها نامگذاری مشخصی صورت نپذیرفته و آنچه در برخی از رسانه‌ها و محافل مطرح می‌شود، گمانه‌زنی‌های شخصی و غیرواقعی است.

وی با بیان اینکه آنچه مسلم است، روند سازماندهی لازم برای تغییرات مربوط به تاپ‌چارت وزارت امور خارجه به خوبی در حال انجام است، اظهار داشت: مشاهده می‌شود برخی محافل و رسانه‌ها با اهداف مشخصی از برخی اسامی خاص برای این معاونت‌ها استفاده کرده و از آنها نام می‌برند که اینها غیرواقعی و نادرست است.

سخنگوی وزارت امور خارجه با بیان اینکه در حال حاضر تصدی هیچ فردی برای معاونت‌های جدید وزارت امور خارجه نهایی نشده است، تصریح کرد: در صورتی که انتصاب‌ها قطعی شود و مراحل نهایی خود را طی کند، این موضوع به موقع توسط وزارت امور خارجه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر