کد خبر: 28511
A

معاون سیاسی وزیر کشور: خواهان تعامل با سایر قوا با حفظ شان وزارت کشور هستم

معاون سیاسی وزیر کشور درجمع کارکنان این حوزه گفت: رسالت ما جلب رضایت مردم و ارتقاء خو شبینی آنان به نظام است و باید با رعایت اخلاق در این مسیر حرکت کنیم.

معاون سیاسی وزیر کشور: خواهان تعامل با سایر قوا با حفظ شان وزارت کشور هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسماعیل جبارزاده ظهر امروز در جلسه تکریم و معارفه معاونان سابق و جدید سیاسی وزارت کشور با تشکر از دکتر رحمانی فضلی بخاطر حُسن اعتماد در سپردن تصدی حوزه سیاسی وزارت کشور به وی گفت: بنده خواهان تعامل با سایر قوا بویژه نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی و سایر مراکز تصمیم گیر و تصمیم ساز با حفظ شان و استقلال وزارت کشور هستم و رعایت اخلاق و سلسله مراتب اداری و تشکیلاتی در انجام ماموریتهای محوله را سرلوحه امور قرار خواهم داد.


معاون سیاسی وزیر کشور گفت: شایسته است تمام تلاش خود را برای خدمت به مردم و جلب رضایت آنها به کار گیریم تا بتوانیم مردم را نسبت به نظام امیدوار و خوشبینی آنان را ارتقاء دهیم  نگهداریم.


وی تاکید کرد: وزارت کشور دستگاهی است که اگر درست فعالیت کند در همه بخشها می تواند بسیار اثرگذار باشد و یک استاندار قوی و فعال موجب ارتقاء شاخصهای پیشرفت در استان خواهد بود.
در این نشست علی اصغر احمدی معاون سیاسی سابق وزیر کشور با آرزوی توفیق برای معاون جدید سیاسی گفت: آقای جبارزاده دارای سوابق انقلابی درسالهای دفاع مقدس و از شخصیت های علمی و دانشگاهی است و باید ایشان را در انجام مسوولیت جدید یاری کرد.


وی با تاکید بر اینکه وزارت کشور عمود خیمه سیاست داخلی و امنیت کشور است افزود: یکی افتخارات زرین وزارت کشور در دولت یازدهم برگزاری چند انتخابات بسیار مهم بود و با هدایت مقام معظم رهبری، مشارکت جدی مردم و رعایت مر قانون برگ زرین دیگری بر کارنامه پر افتخار وزارت کشور افزوده شد.
وی با اشاره به لزوم تعامل با سایر قوا با حفظ استقلال وزارت کشور گفت: تقویت اداره کل سیاسی، پیگیری انتخابات الکترونیک و تلاش برای پیگیری تصویب قانون جامع انتخابات از اهم اموری است که می تواند به موفقیتهای بعدی حوزه سیاسی کمک کند.


معاون سیاسی سابق وزارت کشور گفت: در انتخابات گذشته حتی یک رای در هیچ شعبه ای باطل نشد و همکارانم در ستاد انتخابات کشور بدون کوچکترین جانبداری، مسوولیت های قانونی خودرا دنبال کردند و انتخابات با سلامت، امنیت، مشارکت و رعایت مر قانون و حق الناس برگزار شد.


وی در پایان بار دیگر برای جبارزاده در سمت معاون سیاسی وزیر کشور آرزوی توفیق کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر