کد خبر: 28654
A
طرح 15 شکایت علیه استانداران و فرمانداران در دادگاه

پرونده تخلفات انتخاباتی تعیین وقت شد

رئیس کل دادگا‎ه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: در حال حاضر 6 کیفرخواست برای استانداران و بعضی از فرمانداران استان تهران صادر شده و پرونده در مجتمع قضایی کارکنان دولت مطرح رسیدگی است.

پرونده تخلفات انتخاباتی تعیین وقت شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عباس پوریانی با اشاره به آخرین وضعیت پرونده تخلفات انتخاباتی اظهار کرد: در حال حاضر 6 کیفرخواست برای استانداران و بعضی از فرمانداران استان تهران صادر شده و پرونده در مجتمع قضایی کارکنان دولت مطرح رسیدگی است.

وی افزود: برای این پرونده تعیین وقت شده و قطعا این استانداران به عنوان متهم احضار و دفاعیات آنها استماع خواهد شد و در نهایت رای مقتضی براساس نظر قاضی صادر خواهد شد.

پوریانی به برخی شکایت‏‌های واصله در رابطه با تخلفات انتخاباتی اشاره کرد و گفت: بعضی از گزارش‌های مربوط به مجازات های درجه 7 و 8 قانون مجازات اسلامی بوده که در صلاحیت دادگاه میباشد که در این رابطه بیش از 15 شکایت علیه استانداران و فرمانداران در سراسر کشور مطرح شده و درمرحله تحقیقات است.

رئیس کل محاکم تهران در پایان خاطرنشان کرد: با بررسی پرونده‌های مطرح شده چنانچه اتهامی متوجه این افراد باشد طبق قانون برخورد خواهد شد.

منبع: میزان

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر