کد خبر: 28914
A
با اشاره به صحبت‌های عارف مبنی بر عدم ائتلاف

یک عضو فراکسیون امید: نگرانی‌های عارف باید سریع و با فراغ بال بررسی شود

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: فراکسیون امید در تبیین جایگاه اصلاح‌طلبی در مجلس موفق عمل کرده است و عملکردش در مجموع مثبت ارزیابی می‌شود اما شاید به همه اهداف نرسیده باشد.

یک عضو فراکسیون امید: نگرانی‌های عارف باید سریع و با فراغ بال بررسی شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، قاسم میرزایی نیکو تصریح کرد: نبود احزاب با یک میثاق‌نامه مشخص و نقش آفرینی موثر در عرصه سیاسی کشور همیشه یکی از اصلی‌ترین موانع فعالیت‌های منسجم و متشکل سیاسی در کشور ماست و فراکسیون امید نیز از این موضوع لطمه خورد.

وی افزود: شاید اگر در زمان انتخابات در فراکسیون امید شاهد یک اساسنامه و یک مانیفست مشخص بودیم، برخی افراد در لیست امید حاضر نمی‌شدند و من تصور می‌کنم همین موضوع باعث حضور افرادی شده که شاید خارج از چارچوب فراکسیون امید پس از انتخابات نقش آفرینی کردند.

نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما در مجلس شاهد جریان سومی بودیم که نه اصولگرای مبنایی بودند و نه اصلاح‌طلب شاخص و به نوعی در مجلس نقش آفرینی کردند که برخی تعادل‌ها به هم ریخت، اما باید پذیرفت که در نهایت عملکرد این مجموعه به نفع اصولگرایان تمام شد.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص عملکرد فراکسیون امید مجلس گفت: شاید باید زودتر فراکسیون امید با شفافیت عملکرد برخی اعضا را که با این لیست به مجلس آمدند اعلام و اسامی اعضای واقعی را مطرح می‌کرد و مسیر طی شده خود را تجزیه و تحلیل می‌کرد، اما امروز نیز موضوعات مطروحه از سمت آقای عارف و نگرانی‌ها در خصوص فراکسیون امید باید هر چه سریعتر و با فراغ بال و به صورت منظم و با کار طولانی مورد بررسی قرار گیرد و کالبد شکافی شود و هم در مجمع نمایندگان استان تهران و هم در فراکسیون امید بررسی‌ها به صورت کارشناسانه انجام و شفاف اعلام شود و احزاب اصلاح طلب نیز وضع خود را با فراکسیون امید روشن کنند.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر