کد خبر: 29096
A

بیانیه ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس

ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد و در آن دفاع مقدس را گنجینه ای از دلاورمردی ها و سلحشوری رادمردان ایران اسلامی دانست که عاشقانه و جان برکف قصیده بلند ایستادگی و مقاومت را سرودند.

بیانیه ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ارتش جمهوری اسلامی ایران همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس بیانیه ای صادر کرد و در آن دفاع مقدس را گنجینه ای از دلاورمردی ها و سلحشوری رادمردان ایران اسلامی دانست که عاشقانه و جان برکف قصیده بلند ایستادگی و مقاومت را سرودند.

در بیانیه ارتش به مناسبت هفته دفاع مقدس آمده است:

دفاع مقدس، گنجینه ارزشمندی از تبلور وحدت، مقاومت و اراده ملت مومن و انقلابی ایران اسلامی است که به فرصتی برای خودباوری، شکوفایی، عزت و استحکام نظام و به تصویری از غلبه ایمان، توکل و اعتقاد به نصرت الهی تبدیل شده است.

ارتش در ادامه این بیانیه خاطرنشان کرد: گنجینه ارزشمند و پشتوانه‌ عظیم دفاع مقدس برگ های نوینی از مبارزه با ظلم و جور جهانی را فراروی ملل آزاده و استکبار ستیز قرار داده و تابوی شکست ناپذیری زورگویان عالم را از بین برده و تأثیر مقاومت و اراده ملل آزادیخواه و انقلابی دنیا در حفظ استقلال را فراروی چشم جهانیان قرار داده و این پیام را به جهانیان داده است که توکل و اعتقاد به نصرت الهی در کنار روحیه مقاومت، سلحشوری و شهادت طلبی، عامل پیروزی و ایستادگی در مقابل ظالمان و استعمارگران می باشد.    

ارتش همچنین تصریح کرده است: تلاش برای زنده نگه داشتن حماسه دفاع مقدس و انتقال آن به نسل جوان کشور رسالت خطیری است که همانند سال های دفاع مقدس بر عهده جانبازان، ایثارگران و آحاد دلسوزان نظام و انقلاب گذاشته شده تا این مقطع از تاریخ پرافتخار میهن اسلامی مان به فراموش سپرده نشده و از آن به عنوان الگویی راستین در مبارزه با ظلم و جور جهانی استفاده شود.

ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان بیانیه خود ضمن اعلام آمادگی دفاع از حدود و ثغور ایران اسلامی همانند سال های دفاع مقدس، پیروی از ولایت فقیه و تدابیر فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و تکیه بر توان داخلی و مردم غیور و همیشه در صحنه ایران اسلامی را تنها راه ایستادگی در برابر استعمارگران دانسته است.     

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر