کد خبر: 29304
A

نانواکناری: مسئولین کشوری و لشکری در مورد برجام متحد باشند

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی از مسئولین کشوری و لشکری خواست در قبال توافق برجام و نقض عهد آمریکا در این زمینه متحد باشند.

نانواکناری: مسئولین کشوری و لشکری در مورد برجام متحد باشند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ولی‌الله نانواکناری اظهار داشت: به نظر من ترامپ در یک باتلاق دست و پا می زند و هر چه بیشتر دست و پا می زند بیشتر فرو می رود. او دست به اقدامات غیرعاقلانه‌ای زده و حالا که در مورد توافق ایران و ۱+۵ بهانه‌گیری و بدعهدی می‌کند این امر مورد اعتراض کشورهای دیگر قرار گرفته است.

وی افزود: آمریکا باید نسبت به بدعهدی‌هایش پاسخگو باشد. طبیعتا اروپایی‌ها و طرف های ۱+۵ باید ترامپ را به خاطر بدعهدی‌اش تنبیه کنند و او را وادار کنند به تعهدات خود عمل کند. چنین انتظاری از اروپایی‌ها و کشورهایی که متعهد به برجام شدند وجود دارد که به نقض عهد آمریکا واکنش نشان دهند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه «ایران دیپلماسی قوی‌تری را در قبال آمریکا در پیش بگیرد» گفت: ما باید با قاطعیت پیگیر اجرای برجام باشیم و نسبت به خوی استکباری آمریکا سرفرود نیاوریم. سخنرانی رئیس‌جمهور کشورمان در مجمع عمومی سازمان ملل نیز از این حیث جای تشکر دارد که با قاطعیت به ترامپ پاسخ دندان‌شکن داد.

نانواکناری در پایان خاطرنشان کرد: انتظار این است که مسئولین کشوری و لشکری در قبال این موضوع متحد باشند تا تحت رهبری مقام معظم رهبری با قاطعیت مواضع خود را دنبال کنیم، سستی به خود راه ندهیم و از مواضع مان عقب‌نشینی نکنیم.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر