کد خبر: 29426
A

برگزاری رزمایش ولایت ۹۶ در پایان سال/ میزبانی ۵۰ رتبه بالای نظامی در اردیبهشت‌ماه 97

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: از ابتدای سال تا بهمن ماه، ۲۵ رزمایش تخصصی داریم و رزمایش ولایت ۹۶ هم در پایان سال برگزار می‌شود.

برگزاری رزمایش ولایت ۹۶ در پایان سال/ میزبانی ۵۰ رتبه بالای نظامی در اردیبهشت‌ماه 97

دیده  بان ایران: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری با اشاره به دستاوردهای نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: حضور نیروی دریایی ارتش در آب‌های آزاد دنیا نشان دهنده توانمندی ماست.

وی افزود: حضور در آب‌های آزاد یکی از اقدامات ارزشمندی است که از سوی نیروی دریایی ارتش دنبال می‌شود. روی پای خود ایستادن و برای دریانوردی‌های دراز و طولانی‌مدت و دوردست آماده بودن، از دستاوردهای ماست.

فرمانده نیروی دریایی ارتش رزمایش‌های متعدد تخصصی و منطقه‌ای را از افتخارات نیروی دریایی دانست و اظهار داشت: امروز بحث دیپلماسی دریایی به جد دنبال می‌شود. بحث رفت و آمدهای که با کشورهای جهان صورت می‌گیرد نشان از توانمندی‌های ماست و ما برنامه داریم آن را توسعه دهیم. اسکورت کشتی تجاری و نفت‌کش در خلیج عدن، ساخت کشتی‌های تجاری، رزمی و ناوشکن و همچنین زیردریایی نیز از دیگر افتخارات نیروی دریایی ارتش است.

فرمانده نیروی دریایی ارتش درباره دیپلماسی دریایی هم خاطرنشان کرد: ما با کشورهای مختلف مستمرا در حال رفت و آمد هستیم و در اردیبهشت ماه سال آینده نیز میزبان حداقل ۵۰ رتبه بالای نظامی از کشورهای مختلف در ایران خواهیم بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر