کد خبر: 29846
A

پارسایی: اگر کاندیداهای اصلاح طلبان از فیلتر نظارتی عبور کنند، از افراد دیگر حمایت نمی کنیم

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح طلبان پشتوانه چشمگیر مردمی دارند، گفت که اگر کاندیداهای اصلاح طلبان در انتخابات آینده از فیلتر نظارتی عبور کنند، دلیلی بر حمایت از افراد دیگر وجود ندارد.

پارسایی: اگر کاندیداهای اصلاح طلبان از فیلتر نظارتی عبور کنند، از افراد دیگر حمایت نمی کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بهرام پارسایی با اشاره به اظهارات محمدرضا عارف درباره عدم ائتلاف با اصلاح طلبان در انتخابات آینده، اظهار کرد: دکتر عارف به عنوان پیشکسوت جریان اصلاح طلب از نظریه پردازان این جریان است و نظر ایشان برای ما محترم است اما کنون قضاوت کردن درباره انتخابات آینده قدری سخت است و شرایط چندان قابل پیش بینی نیست.

وی افزود: اگر کاندیداهای اصلاح طلبان از فیلتر نظارتی عبور کنند، دلیلی ندارد از افراد دیگری حمایت کنیم. به ویژه اینکه اصلاح طلبان پشتوانه چشمگیر مردمی دارند و درصورتی که کاندیداهایشان از فیلترها عبور کنند، به تنهایی می توانند برنده انتخابات باشند. چراکه مردم نیاز به اصلاحات را هر روز بیشتر احساس می کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس یادآور شد: همانطور که جریان اصلاح طلب در دو انتخابات ریاست جمهوری گذشته از آقای روحانی و دیدگاه هایشان حمایت کرد، انتظار این است که آن دوستان هم متقابلا در کنار جریان اصلاحات قرار گیرند و از آن حمایت کنند اما باید ببینیم چه شرایطی پیش خواهد آمد.

پارسایی درباره ائتلاف اصلاح طلبان با اعتدالیون در انتخابات مجلس دهم نیز گفت: در آن زمان چاره‌ای نبود؛ طیف گسترده ای از نیروهای اصلاح طلب نتوانستند در انتخابات حضور پیدا کنند و ما ناچار بودیم نه تنها با حزب اعتدال بلکه گاهی با اصولگرایان میانه رو نیز ائتلاف داشته باشیم البته شاید تجربیات الان تغییراتی را ایجاد کند به ویژه اینکه به فراخور حمایتی که از کاندیداها صورت گرفت پاسخی دریافت نشد.

منیع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر