کد خبر: 30082
A

نماینده نوشهر: سپاه پاسداران نقطه قوت نظام است

نماینده مردم نوشهر و چالوس در مجلس گفت: سپاه پاسداران نقطه قوت نظام است.

نماینده نوشهر: سپاه پاسداران نقطه قوت نظام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، قاسم احمدی لاشکی در جمع خبرنگاران درباره اظهارات سخیفانه رئیس جمهور آمریکا در مورد ملت ایران با بیان اینکه ترامپ فردی سیاستمدار نیست، اظهار داشت: یک سیاست‌مدار باید به زبان دیپلمات حرف بزند و اما ترامپ اینگونه نیست.

وی با اشاره به اینکه ترامپ تا به امروز فعالیت‌های اقتصادی انجام داد تا به شیوه‌های خاص خود بتواند این حوزه را تقویت کند، تصریح کرد: شعار ترامپ هم که"آمریکایی استخدام کن و کالای آمریکایی بخر" نیز به منظور  استفاده از ابزار سیاست برای اجرای فعالیت‌های اقتصادی است.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ترامپ حاضر است کشتار راه بیندازد و جامعه ای را ناامن کند تا بتواند به نتیجه برسد.

احمدی ادامه داد: کشور ایران از نظر زیرساختی بر مبنای استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی ساخته شده است که با امام راحل آغاز کرد و امروز با رهبری ادامه می دهد.

احمدی با بیان اینکه ترامپ می خواهد به نوعی بازار خود را گرم کند، یادآور شد: سپاه پاسداران نقطه قوت ایران است و بنا به فرموده امام راحل اگر سپاه نبود کشور هم نبود.

وی تصریح کرد: ارتش و سپاه در کنار هم و بازوان قدرتمند ایران هستند و سپاه در مبارزه با تروریسم در صف اول قرار دارد.

نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس اظهار داشت: استکبار قصد داشت داعش را ۲۰ سال در منطقه داشته باشد اما سپاه جلوی آنها را گرفت و در واقع نفس های آخر داعش است که این امر اقتدار سپاه را می رساند و امروز همه ملت اعلام می کنند که یک سپاهی هستند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر