کد خبر: 30163
A

بیگدلی: وزیر پیشنهادی نیرو تا شنبه به مجلس معرفی می‌شود

بیگدلی ابراز امیدواری کرد که در زمینه حل چالش آب کشور با انتخاب آقای اردکانیان و حمایت قاطع مجلس و دولت حرکت اساسی صورت گیرد.

بیگدلی: وزیر پیشنهادی نیرو تا شنبه به مجلس معرفی می‌شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از ایلنا، احمد بیگدلی، نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی از معرفی وزیر پیشنهادی نیرو به مجلس تا روز شنبه هفته آینده خبر داد و گفت: تا روز شنبه، رئیس جمهور وزیر پیشنهادی خود برای وزارتخانه نیرو را معرفی کرده و ایشان باید با حضور در مجلس برنامه های خود راجهت اخذ رای اعتماد از ارائه دهد. نمایندگان نیز  10 روز فرصت دارند که مطالعات کامل و کارشناسی را انجام داده و بررسی های لازم را داشته باشند.

وی افزود: با توجه به مسائل و اطلاعاتی که داریم آقای اردکانیان جامع ترین پیشنهادی است که از سوی دولت جهت وزارت نیرو به مجلس  ارائه می شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس خاطرنشان کرد: اراده‌ای بین نمایندگان مجلس وجود دارد که کارشناسانه به سمت انتخاب وزیر نیرو بروند. 

وی ابراز امیدواری کرد که در زمینه حل چالش آب کشور با  انتخاب آقای اردکانیان و حمایت قاطع مجلس و دولت حرکت اساسی صورت گیرد.

بیگدلی تاکید کرد: به اعتقاد من با توجه به روابطی که دکتر اردکانیان در داخل کشور بین مسئولان اجرایی کشور و همچنین روابطی که در خارج از کشور دارد، می‌تواند وزیر موفقی باشد و  کارنامه خوبی از خود به جا بگذارد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر