کد خبر: 30442
A

سردار جزایری: میزان هجمه فرهنگی و جنگ نرم علیه ایران بی‎‌سابقه است

رئیس تبلیغات دفاعی ستاد کل نیروهای مسلح با حضور در ستاد قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) با فرمانده این قرارگاه دیدار کرد.

سردار جزایری: میزان هجمه فرهنگی و جنگ نرم علیه ایران بی‎‌سابقه است

دیده بان ایران: سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری در این جلسه گفت: خدا را شاکریم که در سازمان راهبردی قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیا(ص) حضور یافتیم و وقتی به تعابیر مقام معظم رهبری دقت می‌کنیم می‌بینیم ایشان با چه عمقی به مسائل نگاه می‌کنند و چه تیزبینی در خصوص تفکیک پدافند هوایی داشتند.

وی افزود: انقلاب ما فرهنگ‌محور است و فرهنگ بر اساس نیروی انسانی شکل می‌گیرد و باید توجه ویژه‌ای به کارکنان سربازان، خانواده‌ها و بازنشسته‌ها انجام شود و به خصوص حوزه سربازان که مثل فرزندان ما هستند و باید این جوانان را انقلابی و متدین تربیت کنیم.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح تاکید کرد: میزان هجمه فرهنگی، جنگ نرمی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام می‌شود، بی‌سابقه است و برای مقابله با این هجمه باید اجزای آن درک شود و باید بسیار تلاش کنیم تا بتوانیم در مقابل این جنگ نرم باشیم.

جزایری اضافه کرد: برای ارتقای دایمی روحیه دفاعی باید مدل‌های مختلف آن را یاد بگیریم و به کار ببریم که مسئله معرفت‌افزایی و بصیرت‌افزایی که مقام معظم رهبری هم بر آن تاکید دارند، یکی از ابزارهای این کار است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر