کد خبر: 30607
A

نماینده مستقل مجلس: فضای مجلس نسبت گزینه وزارت نیرو مثبت است/ اردکانیان انسانی اندیشمند و با برنامه است

نماینده مستقل دوره دهم مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر فضای مجلس نسبت به اردکانیان مثبت است و امید می‌رود که حمایت‌هایی که از وی صورت می‌گیرد پس از اخذ رای اعتماد منافع ملی و مردمی را در پیش داشته باشد.

نماینده مستقل مجلس: فضای مجلس نسبت گزینه وزارت نیرو مثبت است/ اردکانیان انسانی اندیشمند و با برنامه است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، زهرا سعیدی با اشاره به سابقه کاری اردکانیان اظهار کرد: وی یک انسان اندیشمند و با برنامه است و طی مطالعه برنامه‌های اردکانیان به این نتیجه رسیدیم که او می‌تواند شخص مناسبی برای وزارت نیرو باشد؛ چراکه تسلط کافی به مهم‌ترین حوزه کشور یعنی حوزه آب دارد.

نماینده مبارکه در استان اصفهان با بیان اینکه اردکانیان از نظر عملیاتی نیز تخصص کافی دارد، بیان کرد: سابقه کاری وی در حوزه بین‌الملل موجب شده که با مسائل بین‌المللی در حوزه تخصصی وزارت نیرو آشنایی پیدا کند که این مسئله می‌تواند یک نقطه قوت به حساب آید.

نمایندهٔ مستقل دوره دهم مجلس شورای ادامه داد: امید می‌رود که با رای قاطع مجلس اردکانیان به وزارت نیرو راه باید و بعد از آن آنچه انتظار می‌رود این است اهداف و برنامه‌های وزارت نیرو منافع ملی و حمایت‌های مردمی را در پی داشته باشد.

به گفته وی، توقع مجلس این است که پس از انتخاب وزرا منافع صفر تا ۱۰۰ برای عموم مردم باشد، لذا از وزیر نیرو نیز همین انتظار را داریم که به ویژه در حوزه آب و فاضلاب اتفاقات خوبی صورت بگیرد.

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر