کد خبر: 30640
A

ابتکار: ستاد ملی زنان و خانواده به زودی تشکیل می‌شود/تهیه دستورالعمل حضور زنان در ورزشگاه در کمیسیون‌ اجتماعی-سیاسی هیات دولت

معاون زنان و امور خانواده رئیس‌جمهور از تهیه دستورالعملی در کمیسیون اجتماعی، سیاسی و دفاعی هیات دولت برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها خبر داد.

ابتکار: ستاد ملی زنان و خانواده به زودی تشکیل می‌شود/تهیه دستورالعمل حضور زنان در ورزشگاه در کمیسیون‌ اجتماعی-سیاسی هیات دولت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از ایلنا، معصومه ابتکار درباره آخرین وضعیت تشکیل ستاد ملی زنان و خانواده گفت: جلسات و کارگروه‌های بین بخشی را برای ایجاد هماهنگی، تشکیل ستاد و تعیین دستور جلسه که در واقع تکالیف ماده ۱۰۱ قانون برنامه ششم است، برگزار کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه تقریبا دستورکار جلسه ستاد ملی زنان و خانواده آماده است، اظهار داشت: تلاش می‌کنیم هرچه زودتر جلسه ستاد ملی زنان و خانواده را تشکیل دهیم تا بر این اساس، بتوانیم شاخص‌های مدنظر قانون برنامه ششم را ابلاغ و تنظیم کنیم.

معاون رئیس‌جمهور در پاسخ به این سوال که آخرین پیگیری‌هایتان برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها به کجا رسیده است، تصریح کرد: آخرین پیگیری‌های ما این است که این موضوع در کمیسیون اجتماعی، سیاسی و دفاعی هیات دولت در حال بررسی است. این کمیسیون در حال تهیه کردن پیش‌نویس دستورالعملی است که در دست بررسی است و پس از تنظیم و نهایی شدن، آن دستورالعمل ابلاغ خواهد شد.

ابتکار در پاسخ به این سوال که در دولت دوازدهم زنان تا چه اندازه توانسته‌اند از مناصب مدیریتی بیشتری نسبت به قبل برخودار شوند، خاطرنشان کرد: اقدامات خوبی در دولت دوازدهم برای حضور زنان و بکارگیری آنها در مناصب مختلف صورت گرفته است. تعداد زیادی از وزرا، معاونانی را از میان خانم‌ها انتخاب و منصوب کرده‌اند. ما طی هفته‌های گذشته شاهد انتصاب‌های خوبی از میان زنان برای سمت‌هایی چون معاونت، مشاورت و مدیریت بوده‌ایم. در حال رصد این ماجرا هستیم و گزارش آن را نیز اعلام خواهیم کرد.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر