کد خبر: 30711
A
قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی به دیده بان ایران خبر داد؛

خبرهای خوبی از رفع حصر و کاهش محدودیت های محصورین شنیده می شود/ امیدواریم اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به اشتباهات گذشته خود پی برده و فعالیت شورای عالی سیاست گذاری را اصلاح کنند

رسول منتجب نیا با انتقاد از روند فعالیت شورای عالی سیاست گزاری اصلاح طلبان خاطرنشان کرد ما از ابتدا نسبت به ماهیت این شورا انتقاد داشته و ماهیت این شورا را داری مشکلات اساسی در تصمیم گیری و اجرا می دانستیم و در همین رابطه نامه های متعددی را به رئیس دولت اصلاحات نوشته و نسبت به عملکرد این شورا و اعضای آن هشدار داده بودیم. اکنون بسیاری از فعالین سیاسی به این باور رسیده اند که روند حرکت و عملکرد شورای عالی سیاست گزاری اصلاح طلبان نامناسب و به ضرر جریان اصلاحات است.

خبرهای خوبی از رفع حصر و کاهش محدودیت های محصورین شنیده می شود/ امیدواریم اعضای شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان به اشتباهات گذشته خود پی برده و فعالیت شورای عالی سیاست گذاری را اصلاح کنند

حجت الاسلام والمسلمین رسول منتجب نیا قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی در بازدید از غرفه پایگاه خبری و تحلیلی دیده بان ایران در گفتگو با خبرنگار این رسانه در پاسخ به این سؤال که اکنون روند رفع حصر و محدودیت های محصورین در چه شرایطی قرار دارد گفت: تاکنون گشایش های بسیاری فراهم آمده است. اسماعیل دوستی از اعضای شورای مرکزی حزب با حجت الاسلام کروبی دیدار کرده است و خبرهای خوبی از رفع حصر و کاهش محدودیت های محصورین شنیده می شود. انشاالله در آینده شاهد دیدارهای برخی از فعالین سیاسی با مهندس میرحسین موسوی و حجت الاسلام کروبی خواهیم بود.

قائم مقام حزب اعتماد ملی در پاسخ به این پرسش که این حزب چه زمانی قصد دارد کنگره خود را برگزار کند گفت: حزب اعتماد ملی از سال ٨٨ تاکنون تحت فشارهایی بوده است.انشاالله با فراهم شدن شرایط مساعد کنگره این حزب برگزار خواهد شد.

رسول منتجب نیا با انتقاد از روند فعالیت شورای عالی سیاست گذاری اصلاح طلبان خاطرنشان کرد ما از ابتدا نسبت به ماهیت این شورا انتقاد داشته و ماهیت این شورا را داری مشکلات اساسی در تصمیم گیری و اجرا می دانستیم و در همین رابطه نامه های متعددی را به رئیس دولت اصلاحات نوشته و نسبت به عملکرد این شورا و اعضای آن هشدار داده بودیم. اکنون بسیاری از فعالین سیاسی به این باور رسیده اند که روند حرکت و عملکرد شورای عالی سیاست گزاری اصلاح طلبان نامناسب و به ضرر جریان اصلاحات است.

قائم مقام دبیرکل حزب اعتماد ملی ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای عالی سیاست گذاری اظهار امیدواری کرد که اعضای شورا به اشتباهات گذشته خود پی برده و فعالیت شورای عالی سیاست گذاری را اصلاح کنند.

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر