کد خبر: 30732
A

تاج‌زاده :از روحانی مطالبات اصلاح طلبانه نداریم

یک فعال سیاسی اصلاح طلب ارزیابی عملکرد دولت در شرایط فعلی را زود هنگام دانست و در عین حال گفت: ما مطالبات اصلاح طلبانه از آقای روحانی نداریم، اما از ایشان انتظار داریم وعده هایی که در انتخابات داده را محقق کنند.

تاج‌زاده :از روحانی مطالبات اصلاح طلبانه نداریم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، مصطفی تاج زاده با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها، اظهار کرد: مهمترین اولویت برای دولت دوازدهم عمل به وعده ها و برنامه هایی است که آقای روحانی در انتخابات مطرح کردند، آن وعده ها در واقع پیمانی است که آقای روحانی با مردم بسته بود و مردم بر اساس آن رای دادند.

وی افزود: انتظار ما به عنوان نیروهای سیاسی از آقای روحانی فقط اجرای وعده هایش است. ما مطالبات اصلاح طلبانه خود را از آقای روحانی انتظار نداریم، زیرا ایشان کف مطالبات اصلاح طلبانه ما را نمایندگی می کنند ولی مصر هستیم آنچه وعده داده شده محقق شود و هر کدام از وعده ها اجرا شدنی نیست انتظار داریم به صورت شفاف به مردم اعلام شود که نمی توانیم آنها را محقق کنیم.

تاج زاده با بیان اینکه در مدت سه ماه نمی توان ارزیابی کاملی از عملکرد دولت دوازدهم داشت، یادآور شد: ما نباید زود داوری کنیم. انتظار ما از آقای روحانی در دولت و آقای نجفی در شهرداری یک کار چند ساله است. توقع مان این است وقتی آخر کار دوباره می خواهیم از مردم رای بگیریم بتوانیم که به مردم بگوییم از اینها حمایت کردیم و آنها این عملکرد را داشتند. روشن است که دو یا سه ماه فرصت خوبی برای ارزیابی نیست که بگوییم آیا دولت و شهرداری توانسته به مطالبات مردم پاسخ دهد یا خیر؟

وی درباره عملکرد فراکسیون امید مجلس نیز گفت: فراکسیون امید اقدامات خوبی انجام داده که جای تقدیر دارد و البته ضعف هایی هم داشته که باید این ضعف ها را برطرف کند و عملکرد قوی تری در دو سال و نیم آینده داشته باشد و کارنامه روشن تری از آنچه تاکنون انجام داده ارائه کند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب در پایان خاطرنشان کرد: هشدار می‌دهم که جامعه هنوز از عملکرد اصلاح طلبان در مجلس قانع نشده و فکر می کند باید کارهای مهم تری انجام شود. البته نقدها منتقل می شود ولی به هر حال نیاز است که اصلاح طلبان مجلس منسجم و با برنامه قوی تری عمل کنند تا اعتماد بیشتری از مردم جلب کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر