کد خبر: 30756
A

میرزایی: شیوه رفتار با رئیس دولت اصلاحات جای سئوال دارد

نماینده مردم ایلام در مجلس در رابطه با وضعیت رئیس دولت اصلاحات گفت: در حالی از انسجام و حفظ وحدت، سخن به میان می‌آوریم که شیوه رفتار با رئیس دولت اصلاحات، جای سئوال دارد.

میرزایی: شیوه رفتار با رئیس دولت اصلاحات جای سئوال دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جلال میرزایی نماینده مردم ایلام در نطق میان دستور خود گفت: اظهارات برخی از فعالان سیاسی در داخل کشور در ایجاد تشکیک در خصوص فایده برجام و تاکید آنها بر عدم اعتماد به دولت های خارجی جای تامل دارد. انتظار این است که چالش ناشی از دولت آمریکا را تبدیل به فرصت ملی کنیم. اینکه منافع ملی را مدنظر قرار ندهیم و صرفا به عکس العمل های غیرهوشمندانه روی بیاوریم، اشتباه است. راه مقابله سردادن شعار نیست.

او گریزی به وضعیت رئیس دولت اصلاحات زد و تأکید کرد: در حالی از انسجام و حفظ وحدت سخن به میان می آوریم که شیوه رفتار با رئیس دولت اصلاحات جای سئوال دارد. برخی این سئوال را مطرح می کنند که چرا با شخصیتی که فعالیتش در چارچوب قانون بوده است و همیشه مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت نموده است، اینگونه رفتار می شود؟

میرزایی با صراحت خاصی گفت: ‌تداوم این رفتار نشان می دهد که ختم برخی از مشکلات در کشور ما دچار اشکال اساسی است. ما نیازمند ساز و کار مناسب برای حل برخی از پرونده ها هستیم نه اینکه آنها را طولانی کنیم که مجبور شویم به خاطر این مسائل هزینه گزافی بدهیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر