کد خبر: 30773
A
وزیر کشور در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان اردبیل:

حفظ وحدت و تقویت انسجام اولویت ما در فضای سیاسی است/ باید به دنبال پیشبرد برنامه های اقتصاد مقاومتی باشیم/به دنبال ایجاد امنیت پایدار با محوریت مردم هستیم

عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در جریان سفر به استان اردبیل با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان با آیت الله سید حسن عاملی دیدار و گفتگو کرد.

حفظ وحدت و تقویت انسجام اولویت ما در فضای سیاسی است/ باید به دنبال پیشبرد برنامه های اقتصاد مقاومتی باشیم/به دنبال ایجاد امنیت پایدار با محوریت مردم هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، عبدالرضا رحمانی فضلی ظهر امروز در جریان سفر به استان اردبیل با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه در این استان با آیت الله سید حسن عاملی دیدار و گفتگو کرد.

وی در ابتدای این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به ایشان طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به سوابق اجرایی و عمرانی ای که آقای بهنام جو در استانداری اردبیل داشته اند می توانند جایگزین خوبی برای استانداری اردبیل باشند.

وزیر کشور در ادامه افزود: برنامه ها و اقداماتی که در زمان آقای خدابخش استاندار سابق انجام شده باید در دوره جدید نیز ادامه یابد و آقای بهنام جو استاندار جدید نیز همچنین باید برنامه های جدید خود را در این استان اجرایی کند.

دکتر رحمانی فضلی با تاکید بر نقش ارزنده نماینده ولی فقیه در استان در ایجاد همدلی، انسجام و همبستگی در بین مسئولان گفت: باید با همدلی و همکاری برنامه های دولت را دنبال کرده و اجرایی کنیم و به مطالبات مردم نیز پاسخ دهیم.

وی اظهار داشت: در شرایط کنونی اقتضا می کند که در فضای سیاسی به دنبال انسجام و وحدت بیشتر، در فضای اقتصادی نیز به دنبال پیشبرد اقتصاد مقاومتی و در فضای امنیتی نیز به دنبال ایجاد امنیت پایدار با محوریت مردم باشیم.

وزیر کشور خاطرنشان کرد: مردم استان اردبیل مردمی ولایی، انقلابی و بزرگ هستند که ان شاء الله با همراهی مسئولان بتوانیم شاهد اقدامات ارزنده و چشم گیری در خدمت به مردم باشیم.

 

photo_2017-11-01_15-31-01

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر