کد خبر: 30802
A

الویری: افراد کاریزما بیش از احزاب موثرند

یک فعال اصلاح‌طلب گفت: تا زمانی‌که احزاب نتوانند آن جایگاه بایسته و مناسب خودشان را پیدا کنند، ما باید پیوند بین اشخاص حقیقی و حقوقی را حفظ کنیم.

الویری: افراد کاریزما بیش از احزاب موثرند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران،  مرتضی الویری درباره اعتقاد و باور گروهی از اصلاح طلبان به پایان یافتن مأموریت تشکیلاتی شورای عالی سیاستگذاری بعد از انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا، گفت: من عضو شورای عالی اصلاحات نیستم ولی طبق اطلاعاتی که دارم قرار بر این است تا زمانی که احزاب جایگاه بایسته و مناسب خود را پیدا کنند؛ این شورا نقش خود را ایفا کند.

وی افزود: شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان همانطور که تا الان توانسته اشخاص حقیقی و حقوقی اصلاحات را به یکدیگر پیوند دهد و نقش تعیین کننده ای ایفا کند، بنا است همین کار را ادامه دهد.

این فعال اصلاح طلب درباره مخالفت برخی احزاب عضو شورای هماهنگی جبهه اصلاحات با مکانیزم شورای عالی سیاستگذاری و انتقادشان به اینکه اشخاص حقیقی در تصمیم گیری ها محوریت دارند نه احزاب، گفت: من با اصل این استدلال موافقم اما با مصداقش مخالف؛ چرا که نقش اشخاص کاریزماتیک و حقیقی به مراتب از نقش احزاب پررنگتر و قوی تر است.

الویری تأکید کرد: تمام احزاب اصلاح طلب با هم جمع شوند نمی توانند همگی به اندازه یک شخصیت کاریزماتیک مانند آقای خاتمی تأثیرگذار باشند. بنابراین تا زمانی که احزاب نتوانند آن جایگاه بایسته و مناسب خودشان را پیدا کنند، ما باید پیوند بین اشخاص حقیقی و حقوقی را داشته باشیم.

منبع: خبرآنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر