کد خبر: 30835
A

میرتاج الدینی:این شهامت را داریم که از احمدی نژاد انتقاد کنیم

معاون پارلمانی دولت دهم اظهار کرد: ما در حال حاضر این شهامت را داریم که به کسی که رییس جمهور بوده و با او کار کرده ایم، انتقاد کنیم.

میرتاج الدینی:این شهامت را داریم که از احمدی نژاد انتقاد کنیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محمدرضا میرتاج الدینی با حضور در غرفه ایسنا در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری ها ابتدا درباره حواشی برگزاری دادگاه حمید بقایی، گفت: من درباره پرونده های قضایی هیچ فردی اظهارنظر نمی کنم چون داخل جزئیات پرونده نیستم و باید آن را به مسئولان اصلی قوه قضاییه واگذار کرد.

وی در ادامه، اظهار کرد: در رابطه با آقای احمدی نژاد و اطرافیانش نیز باید بگویم که نمی توان از آنها به عنوان یک جریان سیاسی تعبیر کرد بلکه آنها بیشتر یک حلقه و مجموعه هستند و اکثریت اعضای کابینه نهم و دهم از سال ها قبل دیگر با ایشان همراه نیستند.

معاون پارلمانی دولت دهم خاطرنشان کرد: در سال ابتدایی بعد از پایان دولت دهم برخی مهمانی ها و جلسات تشکیل می شد اما بعدها این جلسات نیز منتفی شد و افراد محدودی دورشان ماندند.

میرتاج الدینی تاکید کرد: انتقاد اصلی ما به آقای احمدی نژاد این بوده که ایشان طوری حرکت کرد که همه نیروهای اصیل اطرافش را کنار زد و نتوانست آنها را حفظ کند به طوریکه از جریان روحانیت و نیروهای اصیل انقلابی فاصله گرفت و حتی اعضای کابینه ایشان نیز به رفتارهایش منتقد هستند.

وی یادآور شد: اوج این فاصله نیز زمانی بود که ایشان بدون مشورت با افراد دلسوز، از کاندیداتوری آقای بقایی حمایت کرد و بعد هم با وجود نهی رهبری خودش کاندیدا شد.  

این فعال سیاسی اصولگرا تصریح کرد: انتظار ما از همه رجال و شخصیت های سیاسی این است که هیچگاه از چارچوب ها فاصله نگیرند. در زمان امام (ره) بیانات ایشان ملاک عمل رجل سیاسی بود، در حال حاضر نیز این ملاک بیانات رهبری است.

میرتاج الدینی ادامه داد: ما دوست داریم همه مسئولان و رجال سیاسی در این مسیر حرکت کنند و اگر اشتباه و خطایی نیز کردند بدانند که اعتراف به اشتباه کسی را کوچک نمی کند بلکه محبوب هم می شوند و ما در حال حاضر این شهامت را داریم که به کسی که رییس جمههور بوده و با او کار کرده ایم انتقاد کنیم.

معاون پارلمانی دولت دهم همچنین گفت: این انتظار را از اصلاح طلبان و جریان مقابل هم داریم که با شهامت اشتباهات خود را بگویند اما ما کمتر از آنها این حرکت را دیده ایم در حالیکه در جریان اصولگرا این نقص وجود ندارد و اگر آقای احمدی نژاد یا بالاتر از آن هم اشتباهی کرده و از خط ولایت و رهبری فاصله بگیرند به صراحت اعلام می کنیم که آن را قبول نداریم.

وی خاطرنشان کرد: در عین حال این حرف بامعنا نیست که همه خدمات دولت های نهم و دهم را هم انکار کنیم در حالیکه جریان اصلاح طلب همه این خدمات را صفر کرده چون خودش کارکردی نداشته است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر