کد خبر: 31009
A

وزیر کشور: استاندار جدید سیستان و بلوچستان دارای شناخت کافی از این منطقه است/ محبی‌ سابقه اجرایی بسیار خوبی دارد

آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان: انتخاب محبی‌ از سوی دولت انتخاب مناسبی بود

 وزیر کشور: استاندار جدید سیستان و بلوچستان دارای شناخت کافی از این منطقه است/ محبی‌ سابقه اجرایی بسیار خوبی دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور صبح امروز در بدو ورود به استان سیستان و بلوچستان با حضور در محل دفتر نماینده ولی فقیه با آیت الله عباسعلی سلیمانی دیدار و گفتگو کرد.

 

وی در ابتدای این دیدار با ابلاغ سلام رئیس جمهوری به ایشان اظهار داشت: در انتخاب استانداران تلاشمان این است که این کار با اجماع و هماهنگی نسبى صورت بگیرد.

وزیر کشور با بیان اینکه در انتخاب آقای محبی به عنوان استاندار جدید سیستان و بلوچستان بالاترین هماهنگی وجود داشت، افزود: آقای محبی چندین سال در این استان مسئولیت داشتند و بر همین مبنا شناخت خوبی از منطقه داشته و همچنین سابقه اجرایی خوبی دارند که ان شاء الله با راهنمایی ها و هدایت شما به عنوان نماینده ولی فقیه در این استان و همکاری دستگاه های اجرایی و حاکمیتی ادامه روند ۴ ساله گذشته در حوزه زیر ساخت ها و انجام پروژه ها را شاهد باشیم و از سوى دیگر اقدامات جدیدی هم در راستای توسعه و پیشرفت استان انجام بگیرد.

در ادامه این دیدار نیز آیت الله سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان در سخنانی ضمن قدر دانی از زحمات آقای هاشمی استاندار سابق این استان در طول ۴ سال گذشته گفت: انتخاب آقای محبی به عنوان استاندار سیستان و بلوچستان از سوی دولت، انتخاب مناسبی بود. 


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر