کد خبر: 31093
A

نانواکناری: تنها راه رهایی از ظلم پیوستن به مکتب امام حسین (ع)است

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: حضور مردم از هر دین و مذهبی در راهپیمایی اربعین این پیام را به جهانیان می رساند که تنها راه رهایی از ظلم پیوستن به مکتب امام حسین (ع)است.

نانواکناری: تنها راه رهایی از ظلم پیوستن به مکتب امام حسین (ع)است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، ولی‌الله نانواکناری با بیان اینکه «اربعین یادآور حماسه امام حسین(ع) است» گفت: راهپیمایی اربعین تبدیل به همایش جهانی شده است که میلیون‌ها نفر از سراسر جهان در آن شرکت می کنند تا عشق، ارادت و علاقه خود را به امام حسین نشان دهند.

وی افزود: راهپیمایی اربعین اقدامی مردمی است که دولت‌ها در آن نقش ندارند. این موضوع به جهانیان اثبات می کند که برای رهایی از ظلم و ستم باید راه و نهضت امام حسین(ع) را ادامه دهند.

نماینده بابل همچنین گفت: اینکه همه آزادگان جهان با هر دین و مسلکی اعم از مسیحیان، اهل سنت و شیعیان با نحله‌های سیاسی مختلف در این راهپیمایی شرکت می کنند، نشان می دهد که همه در مکتب امام حسین(ع) هستند. آنها آمده‌اند تا حماسه ای را ایجاد کرده و آن را به جهانیان نشان دهند.

نانواکناری در پایان تاکید کرد: جهانیان بدانند تنها راه رهایی از ظلم و ستم و آزادگی پیوستن به مکتب امام حسین(ع) است. این را می توان مهمترین پیام راهپیمایی اربعین تعبیر کرد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر