کد خبر: 31120
A

توافق شده تا پایان امسال دامنه حصر برداشته شود

رئیس کتاب‌خانه ملی درباره رفع حصر گفت: این مباحث خاص است که باید با مذاکره‌ای که آقای روحانی شروع کرده به سرانجام برسد. توافقی صورت گرفته که تا پایان سال ۹۶ دامنه حصر آرام آرام کم و یا برداشته شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اشرف بروجردی درباره برخی گمانه‌زنی‌ها مبنی بر اینکه رئیس‌جمهور به اردوگاه اصولگرایی خود بازگشته و گردش به راست کرده است، گفت: من چنین باوری ندارم، افراد بسیاری از رئیس‌جمهور گله دارند اما بنا نیست هر گله‌ای صحیح باشد.

وی ادامه داد: رئیس‌جمهور که فرزند پیغمبر نیست. او هم ایراداتی دارد اما این گله مبنی بر این که وی از اصلاح‌طلبی عدول کرده باشد را قبول ندارم؛ روحانی همچنان یک اصلاح‌طلب است.

بروجردی در خصوص ساز و کار اصلاح‌طلبان برای آینده عنوان کرد: معتقدم مهم‌ترین سازکاری که اصلاح‌طلبان می‌توانند داشته باشند استقلال مطلق هر استان از حوزه مرکز است. جریان اصلاحات باید دایره محدودیت خود با استان‌ها را گسترده‌تر کند.

وی افزود: دوره قبل اصلاح‌طلبان فعالیت استان‌ها در اختیار خودشان قرار دادند و نتیجه و خروجی آن را مشاهده کردید. به نظرم باید این کار دوام داشته باشد.

رئیس کتاب‌خانه ملی درباره محدودیت‌های جدید سید محمد خاتمی و رفع حصر گفت: این مباحث خاص است که باید با مذاکره‌ای که آقای روحانی شروع کرده‌اند، به سرانجام برسد. توافقی صورت گرفته که تا پایان سال ۹۶ دامنه حصر آرام آرام کم و یا برداشته شود.

27216

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر