کد خبر: 31366
A

وزیر تعاون: اشتغال سال آینده بهبود می یابد/ ایجاد فضای کار بانشاط رویکرد دولت

وزیر تعاون، کار رفاه اجتماعی گفت: وضعیت اشتغال کشور با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته توسط دولت، سال آینده بهبود می یابد.

وزیر تعاون: اشتغال سال آینده بهبود می یابد/ ایجاد فضای کار بانشاط رویکرد دولت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی ربیعی شامگاه شنبه در آیین افتتاح مجموعه ورزشی کارگران تویسرکان در استان همدان بیان کرد: زمینه سرمایه گذاری کلان و خرد در کشور فراهم شده است.
وی با ذکر اینکه ایجاد فضای کار با نشاط رویکرد دولت است گفت: قصد دولت احیای ورزشگاه های کارگری و ورزشگاه های مجاور کارگاه های تولیدی است.
وی معتقد است: ورزش باعث نشاط کاری می شود و نشاط، رضایت کاری را در جامعه افزایش داده و موجب کمک به ارتقای بهره وری و کاهش آسیب های اجتماعی می شود.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ایجاد اشتغال متوسط به پایین و خرد از اولویت های دولت تدبیر و امید است و در این راستا 320 هزار میلیارد ریال پیش بینی شده است.
ربیعی اضافه کرد: تلاش برای ایجاد اشتغال های کوچک و خرد همراه با سیاست های ضد فقر و ایجاد فضای بانشاط مجموعه کار و رفاه اجتماعی را تشکیل می دهد و این سیاستی است که دولت دوازدهم در برنامه خود قرار داده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی اضافه کرد: یکی از برنامه های مهمی که وزارتخانه به ویژه در حوزه بهزیستی و کاهش آسیب ها دنبال می کند، افزایش نشاط اجتماعی و راه هایی برای افزایش شادی در جامعه است.
ربیعی ادامه داد: افزایش شادی و نشاط اجتماعی در کنار برنامه کاهش فقر به عنوان یکی از راهبردهای مهم دولت تدبیر و امید است.
20 میلیارد ریال برای اجرای مجموعه ورزشی کارگران تویسرکان هزینه شده است.
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از ابتدای سفر یک روزه خود به همدان ابتدا شرکت بین المللی رایان نیک الکترونیک واقع در شهرک صنعتی رزن را افتتاح کرد و در ادامه در جلسه اقتصاد مقاومتی با محوریت اشتغال در محل استانداری همدان حضور یافت.
پس از آن با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی 10 طرح بهزیستی در حوزه های توانمندسازی، پیشگیری، فرهنگی آموزشی، اجتماعی و فرهنگی با هزینه کرد 16 میلیارد و 940 میلیون ریال در شهرستان های همدان، نهاوند و کبودراهنگ بهره برداری شد.
در این سفر یک روزه عملیات اجرایی درمانگاه تامین اجتماعی شهرستان بهار در زمینی با زیربنای 2 هزار 400 متر مربع و در 2 طبقه آغاز شد.
حضور در ملایر و نشست با مسئولان این شهرستان آخرین برنامه سفر یک روزه علی ربیعی در استان همدان اعلام شده است.
2087/7526/1772
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر