کد خبر: 31647
A

حاشیه‌های دنباله‌دار آقای وزیر در مجلس|نماینده سئوال کننده از ربیعی:به خاطر سئوال‌ها از من شکایت شده

نماینده سئوال کننده از وزیر کار در مجلس در بخشی از سخنانش مدعی شد که سئوال‌هایش از ربیعی موجب شده تا وزیر کار از او به هیئت نظارت بر نمایندگان شکایت کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علیربیعی وزیر کار به منظور پاسخ به سئوال محمدرضا پورابراهیمی نماینده کرمان درباره «میزان شفافیت‌های مالی شرکت‌های زیرمجموعه این وزارتخانه» در جلسه علنی امروز حاضر شد. هر چند این سئوالدر نهایت با قانع شدن نمایندگان همراه گشت،‌ اما این سئوال نیز همچون سئوال قبلیمجلس از ربیعی (اینجا) توام با حواشی‎ای بود.

پورابراهیمی در بخشی از صحبت‌هایشبه شکایت وزیر کار از خودش اشاره کرد و گفت: امروز به من خبر دادند که وزارت تعاون علیه منبابت سئوال هایم از وزیر کار شکایت کرده است. بعد بررسی کردم که ما چه کرده ایم کهآقای وزیر از من شکایت کرده است.

در این حین علی مطهری کهریاست مجلس را برعهده داشت،‌ با قطع کردن صدای پورابراهیمی از او خواست تا درباره موضوع سئوالش صحبت کند. این سخنان مطهری موجب اعتراض پورابراهیمی شد ومطهری در پاسخ گفت: وقتی اجازه نمی‌دهید من حرف بزنم مجبورم میکروفن شما را قطع کنم.

زمانی که فرصت دوباره بهنماینده سئوال کننده داده شد، او گفت: امروز جای شاکی و متهم عوض شده،این از عجایب نظام اجرایی کشور است،! من سئوال می پرسم ولی وزیر می رود شکایت می‌کند!

پورابراهیمی ادامه داد:آقای ربیعی شما مجلس را با جایی اشتباه گرفته اید، امروز مردمنگرانی‌شان از آمریکا و صعودی ها نیست، امروز نگرانی مردم از فسادی است که در دستگاهها نفوذ کرده. بدانید ما دو ماه است که سه نامه برای گزارش تحقیق و تفحص از صندوقبازنشستگی فرستاده ایم اما جوابی نگرفته ایم.

پس از تمام شدن توضیحات پورابراهیمی، علی مطهریگفت: البته آقای ربیعی یادداشتی دادند و گفتند که شکایتشان بابت سئوال های نمایندگان نبوده است وبابت موضوع دیگری است. ما نمی خواهیم موضوع را باز کنیم.

اما نماینده سئوال کننده با این توضیحات مطهریچندان موافق نبود و با صراحت گفت: شکایت وزیر دقیقا درمورد سئوال های من است. من افتخار می کنم که به قوه قضائیه بروم، اصلا پخش زنده ازدادگاهم بگذارند! من از توضیحات ایشان در پاسخ به سوالم قانع نشدم و می خواهم سئوال را به رای بگذارید.

البته نمایندگان چندان با پورابراهیمی همراه نشدندو با رای خود اعلام کردند که از توضیح‌های وزیر کار قانع شده‌اند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر