کد خبر: 31751
A

معاون وزیر کشور: اولویت کشور در ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی است

معاون سیاسی وزیر کشور ایجاد اشتغال و تحقق برنامه های اقتصاد مقاومتی را از مهمترین اولویت های دولت دوازدهم عنوان کرد و گفت: این دو برنامه در اولویت کاری قرار دارد.

معاون وزیر کشور: اولویت کشور در ایجاد اشتغال و اقتصاد مقاومتی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسماعیل جبارزاده دوشنبه شب در آیین معارفه استاندار جدید چهارمحال و بختیاری در تالار ابن سینای شهرکرد افزود: دولت دوازدهم برای تحقق اقتصاد مقاومتی و اجرای بند بند آن از تمام ظرفیت های کشور استفاده می کند.
وی یادآور شد: دولت دوازدهم متعلق به همه مردم است و تحقق برنامه های دولت وظیفه همگانی است، چرا که کار برای مردم بزرگترین خدمت است و مقام معظم رهبری نیز به خدمت رسانی به مردم تاکید دارند.
به گفته جبارزاده، دولت به دور از حاشیه ها به دنبال تحقق برنامه ها و اهداف تعیین شده است و نهادینه کردن اعتدال در استانها از سوی همه دنبال شود.
وی بهترین عبادت را خدمت به مردم دانست و گفت: خدمت خالصانه برای همیشه در ذهن مردم باقی می ماند و در این زمینه همه مسئولان وظیفه ای جز خدمت رسانی به مردم ندارند.
معاون وزیر کشور افزود: استاندار جدید چهارمحال و بختیاری 25 سال در رده های مختلف از بخشداری تا سرپرست استانداری مشغول خدمت بوده است و برای چهارمحال و بختیاری نیز تمام تلاش خود را به کار می گیرد.
وی افزود: در دولت یازدهم طرحهای مهمی در این استان اجرایی شده و طرحهایی نیز که اجرا نشده است به دلیل زمان بر بودن آنهاست و در دولت دوازدهم این طرحها محقق خواهد شد.
استاندار چهارمحال و بختیاری نیز نرخ بالای بیکاری در این استان را یکی از مشکلات دانست و اعلام کرد: برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال باید زمینه سرمایه گذاری فراهم شود و همه با وحدت و همدلی برای ایجاد اشتغال تلاش کنند.
اقبال عباسی، وجود رودخانه ها، کوهستانی بودن منطقه، گردشگری بودن استان، تولید سالانه یک میلیون تن محصولات کشاورزی را ظرفیت های استان دانست و گفت: 6 هزار واحد صنعتی فعال و راکد در استان وجود دارد که باید از این واحدها در راستای تحقق اشتغال حمایت کرد.
به گزارش ایرنا، در این آیین با حکم وزیر کشور، اقبال عباسی به عنوان بیست و دومین استاندار چهارمحال و بختیاری معرفی و از خدمات چهار ساله قاسم سلیمانی دشتکی تقدیر شد.
قاسم سلیمانی دشتکی با تصویب هیات دولت به عنوان استاندار جدید ایلام معرفی شد.
چهارمحال و بختیاری بیش از 900 هزار نفر جمعیت و 9 شهرستان دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر