کد خبر: 31752
A

بالگردها و یگان عملیات ویژه نداجا آماده اعزام به مناطق زلزله‌زده

فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش از آمادگی کامل این نیرو برای اعزام بالگردها و تیم عملیات ویژه خود به مناطق زلزله زده استان کرمانشاه خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش، در پی حادثه زلزله در مناطق غرب ایران بویژه استان کرمانشاه ضمن ابراز همدردی با خانواده هموطنان زلزله زده گفت: یگان‌های هوادریا و عملیات ویژه این نیرو آمادگی کامل دارند که در صورت نیاز برای هرگونه امداد رسانی به مناطق زلزله زده کشورمان اعزام شوند.

وی افزود: تمامی ظرفیت‌های امدادی نیروی دریایی راهبردی ارتش با ابلاغ ستاد ارتش در کوتاه‌ترین زمان ممکن در مناطق زلزله‌زده حاضر خواهند شد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش خاطر نشان کرد: این ظرفیت‌ها علاوه بر بالگردها و یگان عملیات ویژه، شامل تیم امداد و نجات متشکل از پزشکان متخصص، جراح، کادر پرستاری و سایر پشتیبانی‌های لازم می‌شود.

دریادار خانزادی با اشاره به اهدای خون توسط کارکنان یگان‌های نیروی دریایی ارتش برای کمک به هموطنان زلزله زده خاطر نشان کرد: در صورت نیاز و تشخیص ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در سریعترین زمان ممکن بیمارستان‌های صحرایی نیز توسط معاونت آماد و پشتیبانی و اداره بهداشت و درمان این نیرو در مناطق زلزله زده احداث خواهد شد.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر