کد خبر: 31907
A

ابتکار:ایرانیان همیشه در یاری رسانی پیش قدم هستند

معصومه ابتکار،معاون رئیس جمهور درامور زنان و خانواده روز سه شنبه با حضور در مرکز اهدای خون وصال شیرازی گفت: ایرانیان همیشه در یاری رسانی پیش قدم هستند.

ابتکار:ایرانیان همیشه در یاری رسانی پیش قدم هستند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، از انتقال خون استان تهران، معاون رئیس جمهور درامور زنان و خانواده که برای اهدای خون به این مرکز آمده بود ، اهدای خون را یک وظیفه ملی بیان کرد.
وی افزود: مردم ما همیشه در امر یاری رسانی پیش قدم هستند، این حس بسیار خوبی است که اشتیاق هموطنانم را شب گذشته با حضور گسترده در صف های اهدای خون دیدم و فکر کردم همراهی من نیز می تواند گامی باشد کوچک برای کمک به مصدومان این زلزله زده غرب کشورم.
به گزارش ایرنا سخنگوی سازمان انتقال خون صبح روز دوشنبه (فردای وقوع زلزله ) اعلام کرده بود این سازمان از دارندگان گروه خونی Oمنفی برای اهدای خون در مناطق زلزله زده از مردم دعوت کرده است .
با اعلام این فراخوان ازسوی سازمان انتقال خون مردم نوعدوست ایران در سراسر کشور برای اهدای خون به مراکز انتقال خون مراجعه کردند و یک بار دیگر ایثار و کمک به همنوع را به نمایش گذاشتند .
همچنین روز گذشته یکهزار و 784 تهرانی با مراجعه به مراکز انتقال خون برای کمک به مصدومان زلزله غرب کشور نیازمندان به خون و فرآورده های آن ،خون خود را اهدا کردند.
به گزارش ایرنا یکشنبه شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند.
همچنین در همین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد و حتی این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.
این زلزله تاکنون 430جانباخته و حدود 7هزارو 500مصدوم به همراه داشت .
اجتمام**2181**1776
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر