کد خبر: 32084
A

۱۰۴ سند کریمی قدوسی علیه موسوی و کروبی/چهار شرط نماینده دلواپس برای آزادی محصورین و پاسخ پزشکیان

نطق امروز جواد کریمی قدوسی نماینده اصولگرای مشهد، پاسخی بود به نطق دو روز پیش مسعود پزشکیان نایب رئیس اصلاح طلب مجلس که با اشاره به حواشی انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ خواستار حل مشکل محصورین شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، در بخشی از صحبت‌هایشگفت: در فتنه 88 افرادی حاضر نشدند در مقابل قانون تسلیم شوند. افرادی که قانون راقبول ندارند، صلاحیت حضور در جمهوری اسلامی را از دست داده اند. این روزها که کشوردر اندوه زلزله کرمانشاه، دم زدن از فتنه درست نیست.

کریمی قدوسی اظهار کرد: روزگذشته آقای پزشکیان گفتند که «هر روز فریاد می‌زنیم که فتنه وجود دارد»(اینجا) ملت عزیزآنچه در وقایع 88 شاهد بودیم بی شک ظلم بزرگی در حق اسلام و کشور بود. باید مشکلاتسال 88 را اتهام عاملان فتنه 88 دانست. توبه سران فتنه با چهار شرط پذیرفته می شود،‌جبران خسارت،‌ پس گرفتن اتهاماتی که به نظام وارد ساختند، جداسازی راهشان ازدشمنان و مجازات برای آنچه مرتکب شدند.

او در پایان اسنادی را بههیئت رئیسه داد و گفت: 104 سند از سران فتنه با امضای وزارت اطلاعات و سپاه دراختیار دارم. این اسناد را که از نهادهای اطلاعاتی به دست آمده است به رئیس مجلس تقدیممی کنم و به خصوص توصیه می کنم که  نوابایشان که این اسناد را مطالعه کنند.

پس از تمام شدن صحبت هایکریمی قدوسی،‌ پزشکیان که ریاست مجلس را برعهده داشت، گفت: «متشکر هستم.این اسناد را به من بدهید. البته من در پاسخ به شما این حرف از حضرت علی می گویم، و نهچیزی اضافه‌ای. حضرت علی می گویند...»

در این میان پزشکیان به دلیل اعتراض برخی نمایندگان مبنی بر اینکه بر اساس آیین نامه داخلی امکانپاسخ دهی به نطق نمایندگان را ندارد، صحبت هایش را قطع کرد و در برابر همهمه ایجاد شده گفت: «دعوا راهبیندازید! اشکال ندارد، این بحث هایی که ایشان کردند شامل ماده 79 می شود و من می توانم به آن پاسخ دهم. اما اشکال ندارد. دعوا راه بیندازید!»

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر