کد خبر: 32247
A

تلاش های ایران و دیگر متحدان در مبارزه با تروریسم به ثمر نشسته است

'حسین جابری انصاری' معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه گفت: در ماه های گذشته تلاش های چندساله جمهوری اسلامی ایران، سوریه و دیگر متحدان در رویارویی با تروریسم به ثمر نشسته است.

تلاش های ایران و دیگر متحدان در مبارزه با تروریسم به ثمر نشسته است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، جابری انصاری روز چهارشنبه پس از دیدار با وزیر خارجه سوریه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: ما موفقیت های مورد توجهی در مبارزه با تروریسم داشتیم و این روند باید تکمیل شود.
وی اضافه کرد: در سطح سیاسی و ابتکار عمل های سیاسی نیز پیشرفت ها و موفقیت های خوبی داشته ایم که باید مجموعه این تحولات مثبت تکمیل و تثبیت شود.
جابری انصاری اظهارداشت: روز گذشته در روسیه بودم و دیدارهایی با برخی مقامات این کشور انجام دادیم و این دیدار منطقه ای در ایستگاه های بعدی تکمیل خواهد شد.
وی گفت: هدف از دیدار از دمشق، هماهنگی درباره آخرین تحولات سیاسی و میدانی سوریه و منطقه، تحرکات آینده و ضرورت هماهنگی بیشتر درباره اقدامات آینده است
جابری انصاری افزود: گفت و گوهای امروز با مسئولان سوری بویژه بشار اسد رئیس جمهوری و ولید المعلم وزیر خارجه این کشور درباره این موضوعات و هماهنگی های بیشتر بود.
معاون وزیر خارجه سوریه نیز گفت: نمی توانیم بپذیریم که آنچه را که دیگران در میدان از دست داده اند از طریق سیاسی پس به دست آورند.
فیصل المقداد اضافه کرد: این دیدار و نشست ها نیز درهمین زمینه است تا علاوه بر هماهنگی در زمینه نظامی در زمینه و مواضع سیاسی دو کشور نیز هماهنگی ها بیشتر شود.
وی افزود: درآینده نیز نشست ها و هماهنگی های بیشتری در زمینه سیاسی خواهیم داشت.
المقداد اظهار داشت: امروز در دیدار جابری انصاری با رئیس جمهوری و وزیر امور خارجه، گفت و گوهای خوبی درباره هماهنگی میان دو کشور و هماهنگی با کشور روسیه انجام شد تا بتوانیم این طرف های سه گانه که با تروریست ها مبارزه می کنند و هزینه های سنگینی در این جنگ متحمل شده اند در میدان سیاسی نیز پیروز شوند.
حسین جابری انصاری معاون عربی و آفریقای وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی روز چهارشنبه در سفری کوتاه به سوریه با بشار اسد رئیس جمهوری و ولید المعلم وزیر خارجه و برخی دیگر از مسئولان این کشور دیدار و گفت وگو کرد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر