کد خبر: 32399
A

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: آمریکا شناسی باید در دستور کار قرار گیرد

فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان گفت: آمریکا شناسی باید در دستور کار قرار گیرد و افرادی که تریبون در دست دارند در این زمینه خیلی می توانند اثرگذار باشند.

فرمانده سپاه ثارالله کرمان: آمریکا شناسی باید در دستور کار قرار گیرد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سردار غلامعلی ابوحمزه روز پنجشنبه در نشست خبری به مناسبت هفته بسیج افزود: اصحاب رسانه به عنوان خواص جامعه باید در موضوع جریان شناسی جریان های داخل انقلاب و نسبت به توطئه های آمریکا، آگاهی های خود را بالا ببرند زیرا انسان تا ساخته نشود جامعه ساخته نمی شود و همه باید روی سازندگی خود کار کنند.
وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه دشمن شماره یک ما آمریکا است، موضوع آمریکاشناسی در هفته بسیج با تهیه کتابی در این زمینه و تبیین توطئه های آمریکا در کشورها و ایران و شرایط شکل گیری خود آمریکا که کمتر مورد توجه قرار گرفته، مد نظر است.
وی بیان کرد: برنامه های هفته بسیج از 29 آبان آغاز می شود و تا پنجم آذر ادامه دارد و شعار هفته بسیج امسال بسیج انقلابی و خدمتگذار است.
وی برگزاری مسابقه کتابخوانی فرهنگ برهنگی و برهنگی فرهنگی نوشته حداد عادل، دیدار با خانواده شهدای مدافع حرم، همایش علمی کردن کشاورزی، هم اندیشی بسیج حوزه و دانشگاه، مراسم عطرافشانی در مزار شهدا، مجموعه حضور سازمان یافته بسیجیان در نماز جمعه را از دیگر برنامه های هفته بسیج اعلام کرد.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: نشست حمایت از تولید داخلی، بازدید از مراکز کارخانجات، تجلیل از فعالان برتر اقتصادی، اعزام تیم های پزشکی به مناطق محروم، کمک به محرومین به نقاط هدف با قرارگاه محرومیت زدایی از جمله برنامه های هفته بسیج است.
وی افزود: حدود 70 روستا در سه منطقه شهداد، ریگان و عنبرآباد را برای محرومیت زدایی و پیگیری راه و مسجد و مشکلات آنها در خصوص خانه عالم و سایر مسائل در دستور کار گذاشته ایم.
سردار ابوحمزه با بیان اینکه قرارگاه خاتم الانبیا (ص) ساخت حدود 50 خانه برای محرومان را در دستور کار داده است ادامه داد: در خود کرمان نیز پروژه هایی در راستای خدمت به مردم توسط بسیج و سپاه انجام می شود.
وی بیان کرد: حماسه شکوه پایدار با تجمع بسیجیان در هر شهر به صورت جداگانه و در کرمان در محل مصلی امام علی (ع) همزمان با هفته بسیج برگزار می شود.
فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان به برگزاری دومین جشنواره رسانه ای ابوذر با موضوعات مختلف در آذرماه، برگزاری کنگره سرداران و 6 هزار و 500 شهید استان در اواخر بهمن سال آینده هم اشاره کرد.
وی گفت: امسال 30 هزار نفر به اردوهای راهیان نور اعزام می شوند که یک سوم این سهمیه متعلق به بسیج دانش آموزی است و تاکنون سه هزار نفر را با کمک آموزش و پرورش اعزام کردیم.
سردار ابوحمزه با بیان اینکه در هر عرصه ای انقلاب تهدید شود سپاه باید ورود کند اظهار کرد: سعی کردیم روحیه مطالبه گری را در مردم و مسئولان زنده کنیم و برخورد با مفاسد اقتصادی توسط دستگاه امنیتی و قضایی استان دنبال می شود.
وی گفت: تلاش هایی در زمینه اقتصاد مقاومتی داریم تا مرحله به مرحله استان را به نقطه ای که شأن مردم استان است، برسانیم و از ظرفیت ها باید به خوبی استفاده شود.
وی تاکید کرد: بعضی شبهه ایجاد می کنند که سپاه باعث فرار سرمایه ها می شود در حالیکه ما با انجام کارهای تولیدی و سرمایه گذاری قانونی که در جهت خدمت به مردم باشد، مخالف نیستیم بلکه کمک و مساعدت هم می کنیم.
سردار ابوحمزه ادامه داد: بعضی جو ایجاد نکنند که سپاه مخالف تولید و اشتغال است، ما با سوء استفاده مالی، بی قانونی و آنچه زمینه عدم پاسخگویی به مردم و نگفتن مطالبات مردم باشد، مخالف هستیم.
وی تاکید کرد: با خدا و شهدا معامله کنید و با هر سلیقه سیاسی که هستید، روی مشکلات اصلی استان وحدت رویه داشته باشید و اگر یک رسانه بخواهد انقلابی فکر کند، انقلابی عمل کند و انقلابی بماند، باید اینها را بگوید.
وی با اشاره به زلزله در استان کرمانشاه گفت: سپاه ثارالله استان کرمان مسئول بازسازی 2 روستا در دهستان بان زرده از توابع دالاهو را برعهده دارد که این 2 روستا 241 خانوار و 943 نفر جمعیت دارند و منازل آنان از 20 تا 100 درصد ویران شده و تا 20 روز آینده باید خدمات اولیه بهداشتی و معیشتی را برای آنان فراهم کنیم و سپس ظرف مدت 2 تا سه ماه سرپناه مناسب برای آنان فراهم کنیم.
فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: عمده اقلام مورد نیاز برای این 2 روستا پلاستیک 12 متری، پتو، فرش، زیلوهای 6 متری، مواد بهداشتی، پوشاک، میوه و خشکبار است.
نشست خبری فرمانده سپاه ثارلله استان کرمان با حضور جمعی از اصحاب رسانه و مطبوعات کرمان در محل موزه دفاع مقدس برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر