کد خبر: 32569
A

امام جمعه نطنز: مردم از هر امکانی برای کمک به آسیب دیدگان حادثه زمین لرزه استفاده کنند

امام جمعه شهرستان نطنز گفت: حادثه هایی مانند لرزه ممکن است در هر منطقه ای رخ دهد و همه مردم موظف هستند به هر روشی که توانایی دارند، به یاری آسیب دیدگان بشتابند.

امام جمعه نطنز: مردم از هر امکانی برای کمک به آسیب دیدگان حادثه زمین لرزه استفاده کنند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام 'روح الله امینی' در خطبه های نماز جمعه نطنز با تسلیت به جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه زمین لرزه استان کرمانشاه گفت: مردم آسیب دیده نیازمند همیاری هستند که البته کمک ها و ابراز همدردی اقشار مختلف با حادثه دیدگان از همان روز نخست قابل تقدیر است.
وی افزود: بدون شک فرهنگ همدلی، نوع دوستی و کمک های انسان دوستانه و خیرخواهانه نشان می دهد که مردم ایران برخلاف سایرین فرهنگ اهل بیت (ع) را الگوی خود قرار دادند.
زمین لرزه 7.3 ریشتری 21 آبان ماه در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که بر اساس اعلام مسئولان تا کنون (ظهرجمعه) 436 کشته و 10 هزار و 179 مصدوم در این استان داشته است.
این زمین لرزه به هفت شهرستان و یک هزار و 950 روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده و طبق برآورد اولیه 31 هزار واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب کلی و جزئی دید.
امام جمعه نطنز در ادامه بیان کرد: سعودی ها پس از صدام حسین به عروسک خیمه شب بازی ایالات متحده در منطقه تبدیل شده و استکبار جهانی با استفاده از این خائن ها به دنبال ضربه زدن به محور مقاومت و در راس آن ملت ایران است تا شکست خود در منطقه را جبران کند.
او با اشاره استفاده سعودی ها از منابع مالی مسلمانان برای ایران هراسی گفت: گرچه فتنه گری های ایالات متحده علیه جمهوری اسلامی پایان ندارد اما سرنوشت صدام در انتظار آل سعود خواهد بود، در حالی که به برکت انقلاب ایران دارای چنان امکانات امنیتی و نظامی می باشد که در دنیا نیز بی مانند است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر