کد خبر: 32791
A

در صورت نیاز مجلس هم مصوباتی برای مناطق زلزله‌ زده خواهد داشت

رئیس مجلس شورای اسلامی در بدو ورود به کرمانشاه گفت: اگر نیاز باشد، مجلس هم مصوباتی برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور خواهد داشت.

در صورت نیاز مجلس هم مصوباتی برای مناطق زلزله‌ زده خواهد داشت
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، علی لاریجانی صبح روز یکشنبه در فرودگاه شهید اشرفی اصفهانی شهر کرمانشاه در جمع خبرنگاران افزود: دستگاه‌های متولی برای اسکان موقت و دائم زلزله زدگان استان کرمانشاه دست به کار شده اند و منابع بلاعوض و وام ارزان قیمت برای بازسازی و ترمیم مسکن روستایی و شهری مشخص شده است.
او افزود: دولت برای ایجاد امکانات اولیه در روستاها و شهرهای زلزله‌ زده تصمیماتی گرفته و ما نیز امروز از نزدیک شرایط منطقه را می‌بینیم و اگر نیاز باشد، مجلس مصوباتی برای کمک به زلزله زدگان خواهد داشت.
علی لاریجانی با هدف بازدید از مناطق زلزله زده استان کرمانشاه و شرکت در مراسم بزرگداشت جان باختگان این واقعه به کرمانشاه سفر کرده است.
زلزله 7.3 ریشتری 21 آبان در 11 کیلومتری بخش ازگله، 32 کیلومتری شهرستان سرپل ذهاب در غرب مرکز کرمانشاه رخ داد که تاکنون (ظهر جمعه) 436 کشته و بیش از 10 هزار و 203 مصدوم در استان داشته است.
این زلزله به هفت شهرستان و بیش از یک هزار روستای استان کرمانشاه خسارت وارده کرده است.
به گفته معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمانشاه، در این زلزله بیش از 31 هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر