کد خبر: 33101
A

نقش بسیج در عرصه های حساس چشمگیر است

امام جمعه قروه گفت: یکی از ویژگی های بارز بسیجی در میدان بودن، حضور در عرصه های دینی و قدم نهادن در عرصه های حساس است که موجبات عزت و سربلندی جامعه را فراهم می کند.

نقش بسیج در عرصه های حساس چشمگیر است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام حسن باباییان روز دوشنبه در مراسم گرامیداشت هفته بسیج در کانون فرهنگی و تربیتی ولایت شهرستان قروه افزود: بسیج به معنای مخلص بودن و عزت و شرافت داشتن است که حفظ داشته های دینی و کسب معارف دینی و معرفت الهی را به همراه دارد.
به گفته وی فردی که به عنوان یک بسیجی شناخته می شود همیشه سرافراز است و هیچ وقت از مسیر خود جدا نخواهد شد.
وی با بیان اینکه بسیج یک اقیانوس بیکران است گفت: هر کس در این اقیانوس وارد شود خود را بینهایت می نماید و دیگران را نیز به اوج می رساند.
امام جمعه شهر قروه با اشاره به آسیب های اجتماعی در جامعه افزود: امروز بسیجیان نقش ویژه ای در ترویج فرهنگ نماز دارند تا جامعه از آسیب های اجتماعی به دور باشد.
**افتخار بسیج گام نهادن در عرصه های سازندگی و محرومیت زدایی است
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه قروه گفت: این افتخار است که بسیج و سپاه در عرصه سازندگی و در عرصه محرومیت زدایی گام برمی دارد و در طول هفته بسیج هر روز شاهد افتتاح پروژه های محرومیت زدایی و سازندگی خواهیم بود.
سرهنگ سعید شعبانی افزود: امروز بسیج در عرصه علمی، فرهنگی، اقتصادی و سیاسی نقش بی بدیل خود را ایفا نموده است و بسیاری از موفقیت هایی که پس از انقلاب اسلامی به وجود آمده است مرهون تفکر بسیج و فرهنگ بسیج است.
به گفته وی بسیج جزء لاینفک انقلاب اسلامی است که از بدو تشکیل تاکنون خدمات زیادی از جمله در دوران دفاع مقدس، محرومیت زدایی، سازندگی، تولید علم و ترویج فرهنگ انقلاب اسلامی انجام داده است.
امسال در هفته بسیج بیش از 183 برنامه در شهرستان قروه برگزار خواهد شد که 16 مورد از این برنامه ها شاخص است.
پنجم آذرماه سال روز تشکیل نهاد بسیج به فرمان حضرت امام خمینی(ره) است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر