کد خبر: 33126
A

استاندار اصفهان: برخی از اختیارات استانی به مدیران شهرستانی تفویض شد

استاندار اصفهان گفت: برای حذف بورکراسی به مدیران استان دستور داده ام تا برای حل مشکلات و توسعه شهرستان ها، برخی از اختیارات را به مدیران شهرستان های استان تفویض کنند.

استاندار اصفهان: برخی از اختیارات استانی به مدیران شهرستانی تفویض شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، محسن مهر علیزاده شامگاه دوشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نجف آباد، بورکراسی را مانع اصلی پیشرفت و توسعه اعلام کرد و افزود: ما باید بکوشیم تا مشکلاتی را که ترمز صنعت و توسعه محسوب می شوند، برطرف کنیم و خودمان هم مانع پیشرفت کارها نشویم.
وی افزود: بعضی از مدیران فکر می کنند که اقتدارشان به نه گفتن است، در حالی که اقتدار یک مدیر به پیشقدم بودنش در حل مشکلات مردم است.
مهرعلیزاده گفت: مسئولیت پذیری، روحیه کار و تلاش و داشتن فکر و اندیشه مردم اصفهان در زمینه های مختلف باعت شد تا مسئولیت این استان را بپذیرم.
وی گفت: برای سازندگی کشور باید همه با هم متحد شویم و از دعواهای بی حاصل که دود آن به چشم مردم می رود، دست برداریم .
استاندار اصفهان گفت: تحریم ها در کشورمان تاثیرگذار بوده و بعد از برجام مقداری از آنها برطرف شده اما برای پاسداری از خون شهدا و حفظ انقلاب هیچ راهی نداریم جزاینکه مقاومت کنیم و این امر نیز مستلزم پرهیز از دادن شعارهای بدون عمل است .
مهرعلیزاده تصریح کرد: با توجه به کاهش درآمدهای دولت و برای به نتیجه رسیدن اقتصاد مقاومتی باید بخش خصوصی را برای سرمایه گذاری در بخش های مختلف تشویق کنیم.
استاندار اصفهان گفت: بیش از هشت هزار واحد و مرکز صنعتی در استان اصفهان وجود دارد که یکهزار و ششصد مرکز آن در نجف آباد قرار دارد و این نشانه وجود صنعتگران فعال در این شهرستان است.
فرماندار نجف آباد هم در این جلسه با اشاره به وجود 35 درصد از واحدهای صنعتی استان در این منطقه گفت: این شهرستان دارای 2 بخش ،6 شهر، چهار دهستان ، 14روستا و 12شهرک صنعتی است.
سهراب مظفر نجفی با طرح مشکلات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی شهرستان نجف آباد از استاندار اصفهان برای حل آنها تقاضای کمک کرد.
شهرستان نجف آباد با وسعت 285 کیلومتر مربع و 330 هزار نفر جمعیت در 30 کیلومتری غرب اصفهان قرار دارد.
غ ک / 7153 / 7150 /6027
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر