کد خبر: 33271
A

تبریک پیروزی رزمندگان اسلام درمبارزه با داعش/ حمایت از نیروهای مسلح در اولویت بودجه کشور باشد

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی باتبریک پیروزی رزمندگان اسلام درمبارزه با تروریست های داعش گفت: با توجه به تهدیدات موجود علیه جمهوری اسلامی ایران و ضرورت آمادگی کافی برای دفاع از امنیت کشور، حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح باید در اولویت بودجه کشور باشد و سازمان برنامه و بودجه بایستی توجه ویژه به تامین اعتبارات مصرح در قانون داشته باشد.

تبریک پیروزی رزمندگان اسلام درمبارزه با داعش/ حمایت از نیروهای مسلح در اولویت بودجه کشور باشد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، سید حسین نقوی حسینی در جمع خبرنگاران با تشریح جلسه امروز - سه شنبه - کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهارکرد: اعضای این کمیسیون، در ابتدای جلسه امروز پیروزی رزمندگان اسلام در جنگ با تروریسم به ویژه گروه تروریستی- تکفیری داعش در ابتدای ماه ربیع را تبریک گفتند.
وی افزود: در این جلسه علاءالدین بروجردی رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد که مقابله با عوامل ناامن ساز از جمله تروریسم و داعش، نشان دهنده اقتدار نیروهای جهان اسلام در مقابل توطئه های دشمنان است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد که بروجردی تاکید کرد حمایت از نیروهای مسلح یک ضرورت است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.
نقوی حسینی از مدیران ارشد سازمان برنامه و بودجه و مسولان اعتبارات و بودجه ستاد کل نیروهای مسلح در جلسه امروز این کمیسیون خبرداد و یادآور شد: در جلسه امروز مروری بر تکالیف قانونی دولت در قبال نیروهای مسلح مطابق احکام بودجه و احکام مصوبات قانونی از جمله مصوبه اقدام متقابل نقض عهد آمریکا انجام شد.
وی ادامه داد: همچنین سردار اسحاقی مسئول بودجه ستاد کل نیروهای مسلح توضیحاتی مبنی بر این که چه مبالغی تاکنون در این راستا تخصیص یافته، چه مبالغی هنوز پرداخت نشده و نیازها و ضرورت ها در چه حوزه هایی وجود دارد، ارائه کرد.
وی افزود: همچنین در این جلسه سعید نمکی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی بیان کرد که افتخار ملی و دینی ما این است که امروز جمهوری اسلامی ایران یک قدرت بلامنازع در منطقه است و با حمایت هایی که صورت گرفته، امنیت داخلی و مرزها در شرایط بسیار خوبی است و برای همه ما امنیت اولویت اول را دارد.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس جمع بندی این جلسه، با توجه به تهدیدات موجود علیه جمهوری اسلامی و ضرورت آمادگی کافی برای دفاع از امنیت کشور، حمایت و پشتیبانی از نیروهای مسلح باید در اولویت بودجه کشور باشد و سازمان مدیریت و برنامه ریزی توجه ویژه به تامین اعتبارات مصرح در قانون داشته باشد، پنج درصد بودجه دفاعی صددرصد تامین شود و دولت به طور قطعی در این راستا اقدام کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر