کد خبر: 33386
A

امام جمعه شهرستان قشم: دشمن می خواهد نقش بسیج را در جامعه کمرنگ کند

امام جمعه شهرستان قشم گفت: پیروزی جبهه مقاومت در برابر داعش به برکت تفکر بسیجی حاصل شد و دشمن که همواره از تفکر بسیج زخم خورده است، قصد دارد نقش آن را در جامعه کمرنگ کند.

امام جمعه شهرستان قشم: دشمن می خواهد نقش بسیج را در جامعه کمرنگ کند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام والمسلمین رضا جوکار روز سه شنبه در دیدار فرماندهان ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم با وی به مناسب هفته بسیج افزود: اخلاص و مجاهدت در راه خدا از ویژگی های تفکر و رویکرد بسیج است و این نهاد تحت فرماندهی ولی فقیه، مرکز اصلی برانگیختن نیروها علیه دشمن است
وی حضور در صحنه و مقاومت در راه خدا و نیز ولایت پذیری را از دیگر خصایص بسیج دانست و تصریح کرد: بسیجی، دارای تفکری پویاست که در تمام امور با خلوص نیت و آتش به اختیار عمل می کند.
جوکار با تاکید بر لزوم تبیین مستمر فرهنگ و رویکرد بسیجی در جامعه، گفت: امام خمینی(ره) تفکر بسیجی را از انبیاء و ائمه اطهار(ع) اخذ کرد و در سایه انقلاب اسلامی در ایران احیا نمود.
وی به پیام سردار قاسم سلیمانی به رهبر معظم انقلاب و اعلام پایان حکومت داعش اشاره و اظهار کرد: بسیجی در شرایط ناهموار امید خود را از دست نمی دهد و برای اصلاح جامعه با مسئولیت پذیری کامل می کوشد.
امام جمعه شهرستان قشم سردار سلیمانی را یک نمونه کامل بسیجی دانست و افزود: بسیجی یک سرباز بی ادعا و اهل عمل است که سربازی را افتخار خود می داند و با اطاعت از ولی فقیه، ولایت پذیری را معنا می کند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر