کد خبر: 33395
A

اتحاد ارتش های اسلامی لازمه آزاد سازی سرزمین های اشغالی است

نماینده ولی فقیه در هرمزگان و امام جمعه بندرعباس ضمن تاکید بر تقویت هر چه بیشتر اتحاد میان مسلمانان، گفت: لازمه آزادسازی سرزمین های اشغالی فلسطین، اتحاد ارتش های اسلامی با هم است.

اتحاد ارتش های اسلامی لازمه آزاد سازی سرزمین های اشغالی است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی عصر سه شنبه در دیدار فرمانده ناوگروه صلح و دوستی کشور پاکستان اظهار داشت: با اتحاد ارتش های اسلامی، فرهنگ ها نیز هم چون گذشته به یکدیگر متصل می شوند و اگر در همه زمینه ها یکپارچه شویم، سرزمین های اشغالی آزاد خواهند شد.
وی با تاکید بر تقویت هر چه بیشتر اتحاد میان ملت های مسلمان، افزود: روزی که همه مسلمانان با هم باشند عزت اسلام بازخواهد گشت.
آیت الله نعیم آبادی با اشاره به سفرهای دریایی نیروهای دریایی دو کشور گفت: سفر دریایی ارتش های ایران و پاکستان به کشورهای هم نشان از برادری و صمیمیت بین دو کشور است.
وی با اشاره به وجود شباهت های بسیار میان کشور پاکستان و استان هرمزگان در خصوص مسایل فرهنگی، اقلیمی و آب و هوا گفت: روزی با اتحاد و پیروی از آموزه های پیامبر اسلام به عزت واقعی اسلام می رسیم و آن روز دور نیست.
کاپیتان ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان نیز در این دیدار ضمن ابراز خشنودی از ملاقات با نماینده ولی فقیه در هرمزگان، اظهار داشت: حامل پیام دوستی و عشق مردم پاکستان به ملت ایران هستیم.
خالد پرویز ضمن عرض تسلیت در خصوص زلزله کرمانشاه که موجب جان باختن جمعی از مردم ایران شد، افزود: ما در خصوص لطف و توجهی که رهبر انقلاب اسلامی در خصوص مساله کشمیر داشتند، سپاسگذاریم.
وی بیان داشت: پیروان یک خداوند، یک پیامبر و یک کتاب واحد هستیم و تنها با اتحاد مشکلات جهان اسلام حل خواهد شد.
کاپیتان ناوگان نیروی دریایی ارتش پاکستان تاکید کرد: بهترین اسوه ما پیامبر است و همه مشکلات ما با پیروی از راه و روش ایشان برطرف می شود.
ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی پاکستان شامل ناوچه موشک انداز دِهشَت و ناو بادبانی رهنورد صبح دوشنبه 29 آبان به منطقه یکم امامت در بندرعباس وارد شد.
در 4 سال گذشته 14 ناوگروه خارجی با پیام صلح و دوستی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفته اند.
7198/ 7408
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر