کد خبر: 33413
A

اهالی جنوب کرمان ولایتمداری را در عمل ثابت کرده اند

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم جنوب استان کرمان مفتخر هستند که در دوران ستم شاهی میزبان رهبر معظم انقلاب اسلامی بوده و ولایتمداری خود را در عمل ثابت کرده اند.

اهالی جنوب کرمان ولایتمداری را در عمل ثابت کرده اند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، یحیی کمالی پور شامگاه سه شنبه در جشنواره سراسری یادمان ولایت با حضور وزیر اطلاعات با بیان اینکه پیروزی جبهه مقاومت را به همه آزاد اندیشان جهان تبریک می گویم افزود: در زمان ستم شاهی، در زمان جنگ و امروز در میدان عمل با یادمان ولایت در عمل ثابت کرده ایم در مسیر ولایت گام بر می داریم و راه رستگاری را در تبعیت از ولایت می دانیم.
وی ادامه داد: امروز نیز آماده ایم در تمام عرصه هایی که ولایت و نظام نیاز داشته باشد بایستیم و مبارزه کنیم.
کمالی پور تصریح کرد: در تاریخ خوانده ایم که نظام های متعددی محکوم به شکست بوده اند به جز نظام مقدس ایران و امروز به دنیا ثابت شده تنها، نظام ولایی ایران موفق بوده است.
وی تاکید کرد: در جنوب استان کرمان پایبندیم که اسلام منهای روحانیت، اسلام نیست.
وی ضمن قدردانی از وزیر اطلاعات اظهار کرد: وی مرد مدبر و متفکر کابینه دولت روحانی است.
وی بیان کرد: جنوب کرمان با همه ظرفیت هایی که دارد، در شاخص های توسعه ای در محرومیت و مظلومیت به سر می برد و امیدواریم وزیر اطلاعات شرایطی را ایجاد کند تا مشکلات این منطقه برطرف شود.
نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در خانه ملت همچنین با قدردانی از مدیرکل اطلاعات استان کرمان خاطرنشان کرد: طبق اعتقاد مردم جنوب کرمان، طرح انتقال آب را از سرشاخه های هلیل غیرکارآمد می دانیم و راه های دیگری نیز وجود دارد که باید بررسی شود.
وی تصریح کرد: همه بر این باوریم که باید برای رفع این مشکل تلاش کنیم ولی راهش این نیست لذا نباید بگذاریم این موضوع به یک مسئله امنیتی تبدیل شود.
کمالی پور عنوان کرد: طی یک سال و نیم گذشته اقدامات موثری در زمینه مسائل زیربنایی جنوب استان کرمان شکل گرفته و امیدواریم بتوانیم همین همکاری و وحدت را ادامه دهیم تا شاهد پیشرفت منطقه باشیم.
وی اظهار کرد: امروز مردم جنوب کرمان متحد و یک صدا با درد و فرهنگ مشترک آمده اند برای همیشه بر اختلافات خط بطلان بکشند.
آیین سراسری یادمان ولایت با حضور وزیر اطلاعات، وزیر سابق فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس هیات امنای یادمان ولایت، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، ائمه جمعه، فرمانداران، سران طوایف و مردم خونگرم و ولایتمدار جنوب استان کرمان در شهرستان جیرفت برگزار شد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر