کد خبر: 33455
A

بررسی عملکرد شرکت مهندسی ساختمان صنایع نفت در کمیسیون انرژی مجلس

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی عملکرد شرکت مهندسی ساختمان صنایع نفت گفت: مقرر شد فعالیت این شرکت در آینده در زمینه استخراج نفت افزایش یابد و با جوینت شدن با شرکت‌های بین‌المللی اقدامات گسترده تری را در میادین مشترک داشته باشند.

بررسی عملکرد شرکت مهندسی ساختمان صنایع نفت در کمیسیون انرژی مجلس
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، اسدالله قره‌خانی درخصوص نشست مشترک امروز- سه‌شنبه- کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با مدیران شرکت مهندسی و ساختمان صنایع نفت (OIEC) افزود: این شرکت از کمیسیون انرژی به‌عنوان یک شرکت عملیاتی و اجرایی و پیمانکاری وابسته به صندوق بازنشستگی وزارت نفت درخواست این جلسه را داشت.
سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این شرکت یک شرکت توانمند و قابل است، اظهار داشت: کارهای بزرگی را در گذشته انجام داده و ساخت 6 فاز از پارس جنوبی، را در کارنامه دارد.
نماینده مردم علی‌آباد کتول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این شرکت یک شرکت بزرگ است و در مکان‌های مختلف کار کرده و همچنین اقدامات مشترکی را با شرکت‌های بین‌المللی در کارنامه دارد، ادامه داد: در حال حاضر این شرکت به سبب کار با شرکت‌های بزرگ از یک مقبولیت بین‌المللی برخوردار است.
قره خانی با تاکید بر اینکه نگاه کمیسیون بر این بوده تا این شرکت‌ها را تقویت کند زیرا تعداد آنها بسیار اندک است، عنوان کرد: باید به این شرکت‌ها به سبب جذب منابع مالی و واگذاری کارها توجه ویژه ای شود، مقرر شد جلسه مشترک دیگری برگزار شود و اعضای کمیسیون انرژی از پروژه های این شرکت بازدید داشته باشد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اقدامات این شرکت با توجه به اعمال تحریم‌ها علیه ایران، کمبود نقدینگی و منابع مالی مثبت بوده، تصریح کرد: در برخی از نقاط تولیدات این شرکت به میزان 60 تا 30 هزار بشکه در روز رسیده و میادین آذر و چنگوله را در دست دارند.
به گزارش خانه ملت، سخنگوی کمیسیون انرژی خاطرنشان کرد: مقرر شد فعالیت این شرکت در آینده در زمینه استخراج نفت افزایش یابد و با جوینت شدن با شرکت‌های بین‌المللی اقدامات گسترده تری را در میادین مشترک داشته باشند.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر