کد خبر: 33480
A

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: 2ویژگی اصلی بسیج اخلاص و اقتدار است

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور با بیان اینکه بسیج جلوه مشارکت سیاسی، فرهنگی و دفاعی ملت انقلابی ایران است، گفت: اخلاص و اقتدار دو ویژگی اصلی بسیج می باشد.

رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور: 2ویژگی اصلی بسیج اخلاص و اقتدار است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، حجت الاسلام سیدرضا تقوی شامگاه سه شنبه در جمع بسیجیان و اقشار مختلف مردم تربت حیدریه افزود: تقوی، تکلیف محوری و حضور در صحنه از دیگر ویژگی های شاخص بسیج است.
وی با بیان اینکه جامعه نیازمند حاکمیت تفکر بسیجی است، اظهار کرد: بسیج فصل ویژه ای از تاریخ انقلاب اسلامی به شمار می رود و تاکنون کمتر به محتوای فکری آن پرداخته شده است، بنابراین باید این نهاد به عنوان یک جریان فرهنگی، انقلابی و اعتقادی مورد تحقیق و پژوهش قرار گیرد.
وی در خصوص ضرورت ایجاد بسیج از منظر معمار کبیر انقلاب اسلامی ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) شجره طیبه بسیج را بنا نهاد تا انقلابی که برخاسته از متن مردم است، بوسیله این نیروی مردمی تداوم داشته باشد.
وی خاطر نشان کرد: بسیج با یک سلسله اعتقادات و تفکرات برخاسته از اهداف و آرمانهای انقلاب ا سلامی شکل گرفته است و این نهاد به عنوان نیروی صرف نظامی سازمان یافته محسوب نمی شود.
حجت السلام تقوی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه شکست داعش در غرب آسیا مرهون تفکر و اندیشه بسیج است، یادآور شد: سردار قاسم سلیمانی با استناد به این تفکر، محور مقاومت را تقویت کرد و جبهه مقاومت توانست بر دشمنی که به لحاظ فکری توسط وهابیت سعودی و به لحاظ نظامی توسط آمریکا و اسرائیل حمایت می شد را شکست دهد.
رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطر نشان کرد: کسانی که تا دیروز می گفتند مسائل عراق و سوریه به ما ارتباطی ندارد، یا ناآگاه و یا عامل دشمن بودند زیرا در نقشه ها و سناریوهای بدست آمده هدف اصلی داعش مرکز محور مقاومت یعنی جمهوری اسلامی ایران بود.
وی همچنین بیان کرد: گروهک تروریستی داعش تا چند کیلومتری مرزهای جمهوری اسلامی ایران پیشروی کرد و اگر رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و حضور شهدای مدافع حرم نبود، امروز با این عناصر تروریستی که حاصل اتاق فکر آمریکا هستند، باید در همدان و تهران مقابله می کردیم.
مرکز شهرستان 225 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر