کد خبر: 33483
A

مرجعیت عالی عراق خواستار افزایش نقش سازمان ملل درکشورش شد

آیت الله علی سیستانی مرجع عالی عراق خواستار افزایش نقش سازمان ملل در کشورش و تقویت فرهنگ صلح، محبت و همزیستی مسالمت آمیز شد.

مرجعیت عالی عراق خواستار افزایش نقش سازمان ملل درکشورش شد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، آیت الله سیستانی روز سه شنبه در دیدار 'اگنس کالامارد' بازرس سازمان ملل در امور اعدام‌های خارج از قانون با وی گفت : دائماً در سطح کشور منادی صلح و محبت به عنوان مبنای تعامل میان همه اجزاء جامعه عراق بوده است.
کالامارد پس از این دیدار در گفت وگوی مطبوعاتی افزود: آیت الله سیستانی در این دیدار بر اهمیت تقویت صلح، محبت و همزیستی مسالمت آمیز تاکید کرد و آن را بالاترین اولویت خود دانست.
مرجع عالی عراق گفت : این موضوع به دلیل اهمیتی که دارد در همه خطبه های نماز جمعه در کربلا از سوی نمایندگان ایشان تکرار و تاکید می شود.
این مسوول سازمان ملل همچنین گفت که با آیت الله سیستانی در مورد اهمیت مرحله پسا درگیری نظامی و حساسیت های مربوط به آن در کشور عراق سخن گفته است.
وی گفت: متقابلا خواستار افزایش نقش آیت الله سیستانی در مسائل عراق در مرحله جدید شده چرا که سخنان وی برای مردم مهم و دارای مقبولیت بالاست وبویژه پیام ضرورت همزیستی مسالمت آمیز مورد قبول عراقی ها قرار گرفته است.
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر