کد خبر: 33515
A

دوستی میان کشورهای مسلمان از ضرورت های منطقه و جهان اسلام است

استاندار هرمزگان دوستی و مودت میان کشورهای مسلمان را از ضرورت های منطقه و جهان اسلام دانست و گفت: همه ما در کنار هم می توانیم اقتدار اسلامی را در جهان به وجود آوریم.

دوستی میان کشورهای مسلمان از ضرورت های منطقه و جهان اسلام است
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، فریدون همتی شامگاه سه شنبه در دیدار با فرمانده ناوگروه اعزامی نیروی دریایی ارتش پاکستان در بندرعباس اظهار داشت: وحدت نیروهای نظامی کشورهای مسلمان می‌تواند تبدیل به قدرت بزرگی شود و به همین دلیل دشمنان از اتحاد مسلمانان هراس دارند.
همتی با بیان اینکه دشمنان اسلام همواره در پی ایجاد جنگ و سختی در میان مسلمانان هستند، افزود: دشمنان با این روش هم به دنبال فروش سلاح هستند و هم از اتحاد مسلمانان جلوگیری می کنند.
وی ریشه دشمنی آمریکا و رژیم صهیونیستی با ملت ایران را ایستادگی و دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی دانست و گفت: با حمایت ایران بساط داعش در عراق و سوریه برچیده شد و ایران اسلامی حمایت از مسلمانان را ادامه می‌دهد.
استاندار هرمزگان اظهار کرد: سیاست ایران اسلامی درباره همسایگان مبتنی بر آرامش و امنیت پایدار در منطقه است چرا که امنیت کشور‌های همسایه، امنیت ایران اسلامی است.
همتی تصریح کرد: حمایت از ملت مظلوم فلسطین برای مردم ما یک اعتقاد است و این حمایت تا آزادسازی این کشور از دست اشتغالگران صهیونیست ادامه خواهد داشت.
وی اضافه کرد: دیدار و بازدید نیروهای نظامی دو کشور ایران و پاکستان از دستاوردهای یکدیگر، از برنامه های بسیار خوب است و این همکاری ها موجب تقویت حس برادری و دوستی میان نیروهای نظامی و مردم دو کشور خواهد شد.
وی اضافه کرد: دو کشور ایران و پاکستان می‌توانند از دستاوردهای نظامی و غیرنظامی یکدیگر استفاده کرده و با هم تبادل دانش و تجربه داشته باشند.
ناوگروه صلح و دوستی نیروی دریایی پاکستان شامل ناوچه موشک انداز دِهشَت و ناو بادبانی رهنورد صبح دوشنبه 29 آبان به منطقه یکم امامت در بندرعباس وارد شد.
در چهار سال گذشته 14 ناوگروه خارجی با پیام صلح و دوستی در منطقه یکم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفته اند.
7198/ 2094
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر