کد خبر: 33518
A

اعلام آمادگی فراکسیون امید برای حمایت‌های قانونی از زلزله‌زدگان/ احتمال ارائه طرح دوفوریتی

سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به احتمال ارائه یک طرح دو فوریتی برای حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه گفت که این فراکسیون برای هرگونه حمایت قانونی از زلزله‌زدگان این منطقه اعلام آمادگی می کند.

اعلام آمادگی فراکسیون امید برای حمایت‌های قانونی از زلزله‌زدگان/ احتمال ارائه طرح دوفوریتی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، بهرام پارسایی اظهار داشت: جلسه هیئت رئیسه فراکسیون امید صبح امروز (چهارشنبه) با حضور اعضای کمیته بحران فراکسیون و نمایندگان استان کرمانشاه برگزار شد. کمیته بحران فراکسیون امید با برنامه‌های بلندمدت و کوتاه مدت فعالیت خود را آغاز کرده و نظارت بر موضوع امداد و نجات، پیگیری اسکان موقت و بررسی فرآیند بازسازی کرمانشاه را در دستور کار دارد.

وی افزود: در جلسه امروز اعضای فراکسیون اعلام آمادگی کردند که در چارچوب قانون حمایت‌های لازم را از آسیب دیدگان زلزله داشته باشند و در صورت ارائه طرح یا لایحه، فراکسیون تمام قد از آن حمایت خواهد کرد. همچنین احتمالا یک طرح دو فوریتی برای حمایت از زلزله‌زدگان کرمانشاه ارائه خواهد شد.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه با توجه به مرزی بودن کرمانشاه و آسیب‌های وارده به آن در ایام دفاع مقدس باید نگاه ویژه‌ای به شهروندان این منطقه صورت گیرد، خاطرنشان کرد: ساماندهی فرآیند مدیریت بحران در کل کشور، اصلاح ساختار قانون مدیریت بحران و همچنین گنجاندن احکام حمایتی در بودجه ۹۷ از مواردی است که در کمیته بحران پیگیری خواهد شد.

پارسایی در پایان گفت که اعضای فراکسیون همچنین قرار است برای عملیاتی کردن برنامه‌های خود و بررسی نیازهای زلزله‌زدگان کرمانشاه از مناطق زلزله‌زده بازدید کنند.

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر